SuperbOffice má ďalšie ocenenia, v súťaži Zlatý klinec získal dve prvé a jedno tretie miesto
26.09.2025 16:18
› Škoda Auto Slovensko opäť výrazne zabodovala s projektom SuperbOffice, najnovšie v súťaži Zlatý klinec
› Projekt získal dva krát Zlatý klinec v kategóriách MEDIA a PUBLIC RELATIONS a Bronzový klinec v kategórii CAMPAIGN
› Za kampaňou stoje agentúry Wiktor Leo Burnett, Socialists, Public Interest a PHD
› SuperbOffice prináša inovatívny koncept mobilnej kancelárie s modelom Škoda Superb
Projekt SuperbOffice si pripísal ďalšie významné ocenenia v rámci Slovenskej republiky. Tentokrát získal dva krát Zlatý klinec, a to v kategóriách MEDIA a taktiež PUBLIC RELATIONS a Bronzový klinec v kategórii CAMPAIGN. Zlatý klinec je najvýznamnejšou súťažou o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku, ktorá je organizovaná každoročne od roku 1994. Na tejto úspešnej kampani spoločnosti Škoda Auto Slovensko sa podieľali agentúry Wiktor Leo Burnett, Socialists, Public Interest a PHD.
Prestížna súťaž Zlatý klinec s viac ako tridsaťročnou históriou na Slovensku oceňuje každoročne najkreatívnejšie reklamné kampane na celom trhu. Tento rok sa tu výrazne presadila aj kampaň SuperbOffice, pripravená pre spoločnosť Škoda Auto Slovensko a v hlavnej úlohe s modelom Škoda Superb. Získala Zlatý klinec v kategórii MEDIA (Klasické médiá), ďalší Zlatý klinec v kategórii PUBLIC RELATIONS (Business to Business PR a Business to Consumer PR) a k tomu ešte aj Bronzový klinec v kategórii CAMPAIGN (Integrovaná kampaň).
„Veľmi sa tešíme z toho, že sa nám podarilo s naším inovatívnym projektom SuperbOffice výrazne zabodovať aj vo veľmi cenenej súťaži Zlatý klinec. Dve prvé a jedno tretie miesto sú naozaj skvelým výsledkom a svedčia o tom, že dobrý produkt v podobe modelu Superb spojený s kreatívnym prístupom, sa dokážu presadiť aj v najtvrdšej konkurencii. V takomto prístupe vidíme veľký potenciál aj do budúcnosti. Týmto by som sa zároveň chcel poďakovať všetkým, ktorí sa podieľali na tejto úspešnej kampani,“ hovorí Michal Pres, vedúci marketingu a produktu zo spoločnosti Škoda Auto Slovensko.
Projekt triumfoval aj v kategórii „Out of Office“ v rámci prestížnej súťaže CBRE Office roka 2024, ktorú každoročne organizuje spoločnosť CBRE. Superb sa prebojoval medzi finalistov v tejto kategórii, pričom hlasujúci ocenili nielen prémiové spracovanie a technologickú vyspelosť vozidla, ale aj kreatívnu myšlienku prepojenia mobility s moderným pracovným štýlom, ktorú priniesol projekt SuperbOffice.
SuperbOffice – Kancelária tam, kde ju práve potrebujete, uspel aj na vyhlásení výsledkov 15. ročníka prestížnej národnej súťaže PROKOP, ktorá oceňuje najlepšie slovenské PR kampane, projekty, agentúry a zadávateľov. V rámci najlepších PR kampaní za rok 2024 obsadil 2. miesto v kategórii Creativity in PR a 3. miesto v kategórii Business to Business PR.
Projekt SuperbOffice odštartoval v roku 2024 a predstavil Škodu Superb v úplne novom svetle, a to ako mobilnú kanceláriu prispôsobenú potrebám manažérov, ktorí často pracujú na cestách. Škoda Superb tak svojou eleganciou, priestorom a modernou výbavou potvrdila, že vie byť nielen spoľahlivým spoločníkom, ale aj plnohodnotným nástrojom na prácu mimo tradičného pracoviska.