PEUGEOT OSLAVUJE NOVÉ PARTNERSTVO SO SAATCHI GALLERY PRI PRÍLEŽITOSTI JEJ 40. VÝROČIA

18.04.2025 10:47

PEUGEOT oznamuje svoju novú úlohu hlavného patróna galérie Saatchi, jednej z najuznávanejších inštitúcií súčasného umenia na svete. Toto partnerstvo sa zrodilo zo spoločného cieľa vytvoriť lepší svet a osláviť 40. výročie galérie Saatchi, čo predstavuje kľúčový moment v jej histórii.

 

Od svojho založenia v roku 1985 galéria Saatchi prezentuje výstavy súčasného umenia, kde začínajúci umelci dostali priestor na prezentáciu svojej práce. Výstavy, ktoré čerpali zo zbierky Charlesa Saatchiho, viedli k tomu, že sa galéria Saatchi stala uznávanou autoritou v súčasnom umení na celom svete. 

Dnes je Saatchi Gallery registrovanou charitatívnou organizáciou, ktorá sa venuje prinášaniu sily umenia rôznorodému publiku so záväzkom k dostupnosti. Jeho súčasný priestor s rozlohou 70 000 štvorcových stôp privítal viac ako 10 miliónov návštevníkov, ročne hostí tisíce návštev škôl a má viac ako šesť miliónov sledovateľov na sociálnych sieťach. 

 

Keďže galéria oslavuje štyri desaťročia priekopníckeho súčasného umenia, toto partnerstvo je dokonale v súlade s hodnotami značky PEUGEOT. Galéria Saatchi predstavuje projekty, ktoré sú poučné a vzdelávacie pre rôznorodé publikum.

Podobne sa PEUGEOT zaviazal vzdelávať s cieľom vytvárať lepšiu a udržateľnejšiu budúcnosť a zároveň ustanoviť nové štandardy v dizajne a radosti z jazdy. 

Spolupráca prichádza v ideálnom čase pre tieto ikonické značky a spája odkaz odvážneho dizajnu a technologického pokroku značky PEUGEOT s neochvejným záväzkom galérie Saatchi k inováciám a experimentom. 

 

Okrem toho, že je oficiálnym podporovateľom osláv 40. výročia galérie Saatchi, úloha PEUGEOT ako hlavného patróna bude viditeľná na fyzických a digitálnych platformách galérie Saatchi. Od prezentácie značky na mieste až po zaradenie do tlačených a digitálnych materiálov.

Spolupráca zabezpečuje, že PEUGEOT bude v popredí podpory kreativity a kultúrnej angažovanosti. Špecializované kampane, živé vysielanie a exkluzívne súťaže ešte viac posilnia partnerstvo a spoja sa s publikom inovatívnymi a interaktívnymi spôsobmi.

 

Phil York, globálny riaditeľ marketingu a komunikácie PEUGEOT, o partnerstve povedal: "Sme radi, že môžeme predstaviť neuveriteľný talent a inovácie v galérii Saatchi, ktorá oslavuje svoje 40. výročie. Toto partnerstvo obohacuje prostredie výtvarného umenia a prináša veľké potešenie divákom, čo je jadrom toho, čomu v PEUGEOT veríme. 

Galéria Saatchi aj PEUGEOT to s potešením myslia vážne: naším cieľom je inšpirovať 

a spájať sa s rôznorodým publikom, podporovať kreativitu a demonštrovať, ako nás dizajn spája."

 

Späť

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode