Fiat Grande Panda sa spája so Shaggym pri oslave 30. výročia jeho megahitu „Boombastic“ „Boombastic (Fantastic)“ – nová nahrávka v modernom šate – vychádz
12.05.2025 23:07
„Boombastic (Fantastic)“ – nová nahrávka v modernom šate – vychádza 9. mája pod hlavičkou Universal Music • Fiat Grande Panda a Shaggy sú hlavnými hviezdami nového videoklipu k skladbe „Boombastic (Fantastic)“ od tohto diamantovo predávaného umelca – režíroval ho Joseph Kahn – pri príležitosti 30. výročia tejto nestarnúcej skladby (LINK). • Videoklip zároveň inšpiroval aj novú reklamu značky Fiat, ktorá si pripomína 45. výročie modelu Panda. Reklama oslavuje nový životný postoj: „Život je Pandastic“ – plný energie, hravosti a nečakaných radostí. (LINK). • Spot vyzdvihuje nezameniteľného popového ducha modelu Grande Panda a zdôrazňuje jeho hlavné prednosti: priestrannosť, taliansky dizajn od FIAT Centro Stile, plynulosť a šikovné riešenia. FIAT opäť spojil sily s globálnou hudobnou ikonou Shaggym – nezameniteľným hlasom, ktorý stál za stále aktuálnym hitom „Boombastic“. Pri príležitosti 30. výročia originálu Shaggy nahral modernú verziu skladby a natočil nový videoklip, v ktorom účinkuje aj Fiat Grande Panda. Skladba s názvom „Boombastic (Fantastic)“ bola celosvetovo vydaná 9. mája pod značkou Universal Music. FIAT sa inšpiroval touto ikonickou piesňou a vytvoril reklamu na nový model Grande Panda, ktorou šíri posolstvo, že „Život je Pandastický“ . Grande Panda je stelesnením znovuzrodenia značky FIAT a základným pilierom jej novej éry. Tento „rodinný prepravca“ má spoločenský význam vďaka svojej flexibilnej a všestrannej viacenergetickej platforme, ktorá dokáže uspokojiť potreby zákazníkov z rôznych trhov a premieňa každodennosť na niečo výnimočné – Pandastické. Olivier Francois, CEO FIAT a globálny CMO Stellantis, uviedol: „Pri oslave 30. výročia hitu Boombastic sme v spoločnosti FIAT považovali za ideálny čas oživiť túto klasiku a priblížiť ju generácii Gen-X. Výsledkom je „Pandastic“ – povznášajúci príklad inovatívneho marketingu a zmysluplného spojenia: globálny hit pre globálne auto a ikonický soundtrack k návratu ikonických tvarov klasiky z 80. rokov. Osobne ďakujem Shaggymu za jeho dlhodobú spoluprácu s našou značkou.“ Shaggy dodáva: „Spolupráca s FIATom na oslave 30. výročia skladby Boombastic je vzrušujúce partnerstvo. Rovnako ako pieseň, aj FIAT má odvážny štýl a nezabudnuteľný vplyv. Tento míľnik si pripomíname s rovnakou energiou a kreativitou, ktorá urobila z Boombastic celosvetový hit.“ Grande Panda sa vracia do 80. rokov svojím ikonickým dizajnom, ktorý predstavuje znovuzrodenie talianskej legendy. FIAT chce ponúknuť moderné, udržateľné a do budúcnosti orientované vozidlo tým, ktorí chcú byť súčasťou elektrifikovanej transformácie – a to za dostupnú, štýlovú a „pandastickú“ cenu. V kombinácii retro-futuristickej estetiky Grande Panda premieňa mestskú mobilitu na niečo skutočne „pandastické“ – životný štýl plný zábavy, kreativity a osobitosti. Oslavuje novú kapitolu poháňanú talianskym dizajnom a inšpirovanú popkultúrou. Navrhnutý pre každodenný život, prináša iskru radosti – s výraznými farbami, chytrými riešeniami a množstvom charakteru prekvapuje a prekračuje očakávania. Videoklip predstavuje špeciálnu priestrannosť rodinného vozidla – má jednu z najväčších vnútornych šírok v úrovni pliec v segmente, a to bez kompromisov v kompaktnej veľkosti: 3,99 m dĺžky (pod priemerom segmentu), 1,57 m výšky a 1,76 m šírky (bez spätných zrkadiel). Nový model FIAT sa vyznačuje aj plynulou jazdou vďaka automatickej dvojspojkovej prevodovke a inteligentným materiálovým riešeniam ako je palubná doska inšpirovaná bambusom. Medzi jeho najpútavejšie prvky patrí pixelový motív – od stredu hornej masky až po svetlomety, ktorý pripomína kockové okná budovy Lingotto. Pandastickosť globálneho modelu dopĺňa špirálový nabíjací kábel, ktorý je vysúvateľný – dôvtipný prvok, ktorý robí nabíjanie jednoduchším a čistejším než kedykoľvek predtým. Nová reklama – plná radostného rytmu a pestrého prostredia – bola produkovaná spoločnosťou Movie Magic a režírovaná Josephom Kahnom. Predstavuje Grande Pandu ako ideálne vozidlo pre každodennú mestskú mobilitu, ktoré stelesňuje taliansku značku svojím dizajnom, kompaktnosťou, inkluzívnosťou a udržateľnosťou. PRODUKCIA VI Produkčná spoločnosť: Movie Magic Réžia: Joseph Kahn Agentúra: M+C SAATCHI EUROPE HUDBA „Boombastic“ (Burrell/Floyd/Livingston), nová verzia nahraná Shaggym s názvom „Pandastic“ Vydavatelia: GREENSLEEVES PUBLISHING LIMITED, LIVINGSTING MUSIC, MALACO MUSIC COMPANY, PEDIGREE RANCH MUSIC, PEERMUSIC III LTD, PROMOCIONES MUSICALES HR SA DE CV, ROFFIGNAC MUSIC CO, DOWNTOWN DLJ SONGS, CAFÉ CONCERTO S.R.L., PEERMUSIC ITALY S.R.L., DI PIÙ S.R.L., BMG Hudobný supervízor: Flavio Ibba (Red Rose Productions) O SHAGGYM: Shaggy, vlastným menom Orville Richard Burrell, vyrastal v Kingstone na Jamajke. Svoju kariéru odštartoval ako MC v rozvíjajúcej sa dancehallovej scéne v New Yorku krátko po tom, čo sa v tínedžerskom veku presťahoval do Brooklynu. Po štyroch rokoch služby v námornej pechote USA – vrátane dvoch nasadení na Blízkom východe počas operácie Púštna búrka – podpísal svoj prvý nahrávací kontrakt a čoskoro zaznamenal celosvetový úspech s hitom Oh Carolina. Ako jediný dancehallový umelec v histórii, ktorému sa podarilo dosiahnuť diamantový predaj, má Shaggy (pod vedením manažéra Martina Kierszenbauma z Cherrytree Music Company) na konte viac ako 40 miliónov predaných albumov. Na rebríčku Billboard Hot 100 umiestnil 8 singlov a na Billboard 200 sedem albumov (z toho štyri v top 40). Je držiteľom dvoch cien Grammy a patrí medzi troch najstreamovanejších reggae interpretov všetkých čias na Spotify. Toto leto sa Shaggy pripojí k Pitbullovi na európskom a britskom turné – kompletný zoznam vystúpení nájdete tu. Sociálne siete: Facebook: @Shaggy Instagram, TikTok a Twitter: @direalshaggy Turín, 9. máj, 2025