Alfa Romeo je oficiálnym sponzorom Luna Rossa. Spoločne na 38. America’s Cup

10.06.2025 22:01

Značka Alfa Romeo oznámila svoje partnerstvo s vynikajúcim talianskym jachtárskym tímom Luna Rossa a bude ho podporovať na 38. ročníku America's Cup, najprestížnejších jachtárskych pretekoch sveta, ktoré sa po prvý raz konajú v Taliansku, v ikonickom Neapolskom zálive. 

 

• Prirodzené sponzorstvo je založené na spoločnej kultúre a hodnotách, kde odkaz na značku Alfa Romeo sa vzťahuje aj na Luna Rossa. • Toto oznámenie bolo urobené dnes formou sugestívneho videa, zobrazujúceho silné paralely medzi dvoma talianskymi organizáciami, ktoré premieňajú + na pohyb, identitu na štýl a súťaživosť na víziu.

 • Video komentujú Santo Ficili, Cristiano Fiorio a Max Sirena, traja lídri, zdieľajúci spoločnú víziu založenú na vášni, inováciách a súťaživom duchu. 

• Značka Alfa Romeo okrem toho oznámila štart členov tímu Luna Rossa na 43. ročníku pretekov Mille Miglia s automobilom Alfa Romeo 1900 Super Sprint z roku 1956, ktorý je zvyčajne vystavený vo firemnom múzeu v Arese. 

Alfa Romeo otvára fascinujúcu novú kapitolu vo svete súťaží. Hrdo oznamuje svoje partnerstvo s tímom Luna Rossa, lídrom medzinárodného jachtingu a symbolom talianskej športovosti a technologických inovácií na medzinárodnej úrovni. Takto vznikla autentická a ambiciózna spolupráca, ktorá spája dve talianske ikony s rovnakou víziou: nepretržité inovácie, výnimočnosť v športe a neustále posúvanie svojich hraníc. 

Toto spojenie oživuje zmysluplnú cestu, počas ktorej Alfa Romeo a Luna Rossa spoločne čelia bezprecedentnej výzve: America's Cup, najprestížnejším jachtárskym pretekom na planéte. Súťaž, ktorá sa koná už 38. raz, sledujú milióny fanúšikov a po prvýkrát v histórii navštívi Taliansko a úchvatnú scenériu Neapolského zálivu – ideálne prostredie, kde sa jedinečným spôsobom spája krajina, športová kultúra a infraštruktúra. 

Alfa Romeo ako oficiálny sponzor sa s nadšením púšťa do tohto nového dobrodružstva, pretože zdieľa rovnakú filozofiu, ktorá poháňa tím Luna Rossa: súťaživé odhodlanie v kombinácii s najsofistikovanejšími technologickými inováciami. Na dosiahnutie najambicióznejších cieľov a najlepších výkonov sa Alfa Romeo a Luna Rossa spoliehajú na odborné znalosti, dizajn, použitie najmodernejších materiálov na svete a tie najlepšie inžinierske metódy. 

Oficiálne oznámenie nového partnerstva sa uskutočnilo dnes formou pútavého videa (dostupného na link), v ktorom vystupujú Santo Ficili, CEO značky Alfa Romeo; Cristiano Fiorio, globálny riaditeľ Alfa Romeo pre marketing, komunikáciu a strategické projekty a Max Sirena, šéf tímu Luna Rossa. Títo traja lídri spoločne poskytli hlas príbehu, oslavujúcemu 115 rokov značky Alfa Romeo a odvahu prijať nové výzvy, ktoré sa neobmedzujú na nostalgické spomienky na slávnu históriu ale otvárajú perspektívu do budúcnosti. Video pôsobivými obrazmi a emocionálnym tónom ilustruje stretnutie dvoch značiek, ktoré patria do odlišných svetov ale sú poháňané rovnakou energiou a rovnakými hodnotami odvahy, výkonnosti, elegancie a talianskeho ducha. Video sa začína oznámením, že tím Luna Rossa vytvorí oficiálnu posádku modelu Alfa Romeo 1900 Super Sprint z roku 1956 na aktuálnom ročníku pretekov historických automobilov Mille Miglia – „najkrajších pretekoch sveta“, ktoré majú štart 17. júna v Brescii. Max Sirena pri tom evokuje paralelu medzi jazdou po ceste a riadením pretekárskej lode: mení sa iba povrch – asfalt namiesto mora ale vzrušenie, inštinkt a adrenalín zostávajú rovnaké. 

Tieto obrazy nie sú iba symbolické, ale vyjadrujú podstatu spolupráce medzi značkou Alfa Romeo a tímom Luna Rossa: konkrétnu technickú synergiu spájajúcu dve výnimočné talianske organizácie, zdieľajúce spoločnú víziu výkonnosti a inovácií. Táto spolupráca ide ďaleko za hranice viditeľnosti alebo komunikácie, pretože sa premieta do reálnej výmeny zručností pri spoločnom vývoji riešení high-tech. Konkrétne ide o zdieľanie know-how v kľúčových oblastiach ako je používanie najmodernejších materiálov, riadenie výkonnosti a analýza dát, čo sú oblasti, v ktorých majú obidvaja partneri rozsiahle skúsenosti. 

Santo Ficili, CEO Alfa Romeo, povedal: „Nemôže byť lepší partner ako Luna Rossa, značka, ktorá – rovnako ako my – je spojená so silnou identitou, bohatou históriou, jasnou víziou budúcnosti, vášňou pre šport, úsilím o výnimočnosť, hlbokým pocitom spolupatričnosti a predovšetkým... je talianska. Rovnako ako Alfa Romeo.“ 

Cristiano Fiorio, globálny riaditeľ Alfa Romeo pre marketing, komunikáciu a strategické projekty, povedal: „Toto partnerstvo nemohlo prísť v lepšom čase alebo na lepšom mieste. Naša aliancia je symbiotická a ide ďaleko za hranice spojenia dvoch značiek alebo umiestnenie loga na plachtu, či automobil. Zdieľame hodnoty a dedičstvo a to nás môže doviesť kamkoľvek. Pretože keď sa pretekárske skúsenosti stretnú s inžinierkou víziou, vznikne niečo extrémne inovatívne. Nielen z hľadiska farieb alebo štylistických prvkov ale aj ako súčasť technologickej spolupráce.“ 

Max Sirena, šéf tímu Luna Rossa, dodal: „Existuje prirodzená afinita medzi tímom Luna Rossa a značkou Alfa Romeo: hlboko zapustené korene, talianska tradícia, športový duch a ustavičné úsilie o dokonalosť. Zdieľame dokonca aj našu charakteristickú farbu – červenú. Naše partnerstvo je založené na spoločných hodnotách a jeho hodnota neustále rastie.“ Turín,

Späť

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode