Volvo V90 Cross Country vracia do života vášeň

30.01.2017 17:05

Výrobca prémiových automobilov, spoločnosť Volvo Cars, svojou novou kampaňou k modelu V90 Cross Country apeluje na ľudí, aby do svojho života vrátili vášeň.

Medzinárodný prieskum, ktorý uskutočnila spoločnosť Volvo Cars, ukázal, že šesť z desiatich ľudí na celom svete chce tráviť čas rôznymi aktivitami v prírode – medzi najobľúbenejšie činnosti patrí turistika, behanie a bicyklovanie. Spomedzi tých, ktorý majú pocit, že nemôžu dať prednosť svojim koníčkom, 68 percent uviedlo, že im v živote príliš veľa času zaberá práca. Nová kampaň spoločnosti Volvo Cars, zameraná na model V90 Cross Country, reaguje na tieto zistenia a vyzýva ľudí, aby vrátili svojmu životu vášeň a dobrodružstvo, ktoré kedysi milovali a stavali do popredia.


„Väčšina z nás dospeje v živote do bodu, keď vymení život fanatika do lyžovania či surfovania za kariéru. Niektorí ľudia tak môžu stratiť svoj zmysel pre dobrodružstvo, keď sa usadia a začnú viesť pohodlný život. Táto kampaň nám pripomína, že teraz je tej správny čas oživiť vzťahy a vášne, ktoré máme tak veľmi radi, a žiť naplno,“ hovorí Thomas Andersson, viceprezident pre globálny marketing spoločnosti Volvo Car Group.
 
Nová kampaň, inšpirovaná zosnulým britským filozofom Alanom Wattsom, apeluje na ľudí, aby oživili svoje zabudnuté vášne, prehodnotili svoje životné priority a viac si užívali súčasnosť.
 
„Bez akýchkoľvek klišéovitých obrázkov vidieka či terénnych schopností sa V90 Cross Country predstavuje ako auto, ktoré vám pomôže od všetkého ujsť; ako dokonalý spoločník, ktorý pomôže ľuďom uniknúť od ich zaneprázdnených životov a dosiahnuť vytúženú rovnováhu medzi prácou a osobným životom,“ dodáva Thomas Andersson.
 
Video ku kampani natáčané v kanadskom meste Vancouver a jeho okolí predstavuje štyroch biznismenov, ktorí znova objavujú cestu k svojim milovaným aj k svojim zabudnutým vášňam. Vo svojom Volve V90 Cross Country nechávajú mesto ďaleko za sebou a vydávajú sa v ústrety surfovaniu, rybárčeniu alebo fotografickým výletom v prírode.
 
Kontrast k vizuálnej stránke tvorí kultový prejav filozofa Alana Wattsa z roku 1959 s názvom „Live Fully Now“ (Žite naplno teraz). V ňom vyzýva ľudí, aby prestali žiť len pre svoje budúce postavenie a namiesto toho žili v súčasnosti a viac robili veci, ktoré majú radi. Odkaz je jasný:
„Nebudete žiť vôbec, ak nebudete žiť naplno práve teraz.“
 
Nová globálna kampaň sa spustila 26. januára na youtube:

Späť

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode