Spustenie landing page pre nové BMW radu 2 Cabrio

BMW Group Slovakia spúšťa od dnešného dňa na domovskej stránke www.bmw.sk landing page pre nové BMW radu 2 Cabrio. Názov page je  "Slobodne proti vetru" a obsahuje vizuálne predstavenie nového modelu BMW radu 2 Cabrio v kategóriách: Design, Jazdná dynamika a efektivita, Obrázky a videá, Technické údaje.

Link na landing page a špeciálne video:

www.bmw.sk/sk/sk/newvehicles/2series/convertible/2014/keep_informed/index.html

 

BMW Group je vďaka trom značkám BMW, MINI a Rolls-Royce najväčším výrobcom prémiových automobilov a motocyklov na svete. Okrem toho ponúka aj produkty značkového financovania a služby osobnej mobility. Medzinárodný koncern prevádzkuje 29 výrobných a montážnych podnikov v 14 krajinách a predajnú sieť so zastúpeniami vo viac ako 140 krajinách.

 

BMW Group zaznamenal v roku 2013 celosvetový predajný rekord v objeme približne 1,963 milióna predaných automobilov a 115 215 motocyklov. V hospodárskom roku 2013 činil zisk pred zdanením 7,91 miliardy eur, celkový obrat dosiahol výšku 76,06 miliardy eur. BMW Group k 31. decembru 2013 zamestnával po celom svete 110 351 spolupracovníkov.

 

Úspech BMW Group sa vždy zakladal na predvídavom a vizionárskom myslení a zodpovednom konaní. Ekologické programy a sociálna udržateľnosť preto tvorili integrálnu súčasť stratégie spoločnosti v rámci celého hodnotového reťazca. BMW Group sa vždy vyznačoval komplexnou produktovou zodpovednosťou a významným prístupom k ochrane zdrojov.