Spoločnosť Nissan predstavuje úplne prepracovaný rad hnacích ústrojenstiev pre crossover X-Trail

02.04.2019 09:39

  • Model Nissan X-Trail je teraz k dispozícii s úplne novými 1,7-litrovými vznetovými a 1,3-litrovými zážihovými motormi

  • K dispozícii so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou, s prevodovkou Xtronic a s úplne novou dvojspojkovou prevodovkou

  • Pohony 2×4 a 4×4 pre maximálnu konfiguračnú variabilitu modelu X-trail

  • X-Trail teraz k dispozícii s týmito technológiami podpory vodiča: asistent na jazdu v jednom pruhu a inteligentný tempomat

    Vďaka kompletne vylepšeným hnacím ústrojenstvám SUV Nissan X-Trail získajú rodinné dobrodružstvá ešte viac šťavy.

     

    Prepracovaný rad hnacích ústrojenstiev je teraz ešte úspornejší a má ešte nižšiu úroveň emisií CO2. Pri skvelých výletoch do prírody tak bude vozidlo šetrnejšie k životnému prostrediu.

     

    Záujemcovia o model X-Trail si budú môcť vybrať medzi dvomi úplne novými motormi (jeden zážihový, druhý vznetový), ktoré bude možné skombinovať s tromi typmi prevodovky (šesťstupňová manuálna, automatická Xtronic a úplne nová sedemstupňová dvojspojková prevodovka DCT).

     

    Vďaka voľbe medzi pohonom dvoch kolies pre tých, ktorí sa vydajú do terénu len zriedka, a pohonom štyroch kolies pre tých, ktorí potrebujú maximálnu trakciu, sa vylepšený Nissan X-Trail stáva dokonalým SUV pre aktívne rodiny, ktoré milujú výlety do prírody.

     

    Jean-Philippe Roux, generálny riaditeľ pre segment crossoverov spoločnosti Nissan Europe, uviedol: „Vďaka úplne novému radu hnacích ústrojenstiev je teraz Nissan X-Trail lepší než kedykoľvek predtým. Nezáleží na tom, na aké dobrodružstvo sa chystáte – máme X-Trail presne pre vás.“

     

    Novým vznetovým motorom je 1,7-litrový typ dCi s výkonom 150 k. Ten je k dispozícii s pohonom 2×4 i 4×4 a so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou či s automatickou prevodovkou Xtronic CVT.

    Novým zážihovým motorom je 1,3-litrový typ DIG-T s výkonom 160 k. Ten je k dispozícii s pohonom 2×4 a s dvojspojkovou prevodovkou (DCT). Toto dvojspojkové hnacie ústrojenstvo je v ponuke modelu X-Trail úplne nové a zákazníkom poskytne športový a dynamickejší zážitok z jazdy, lepší výkon pri rozbehu z miesta a hladší prenos sily.

     

    Medzi funkcie ústrojenstva DCT patrí nový typ chladenia a a elektromechanické ovládanie prevodov pre vyššiu účinnosť. Ústrojenstvo prináša súkromným zákazníkom i majiteľom vozových parkov jasné výhody, pretože vodičovi ponúka okamžité preradenie bez prerušenia výkonu. Absencia meniča krútiaceho momentu zaisťuje bezprostrednejší zážitok z jazdy, vďaka čomu je riadenie zábavnejšie.

    Všetky nové hnacie ústrojenstvá pre model X-Trail spĺňajú najnovšiu emisnú normu Euro6d-Temp. Hodnoty päťmiestnych verzií sú uvedené v tabuľke nižšie:

     

    Motor
    Prevodovka
    Pohon
    Výkon (k) Krútiaci moment (Nm) WLTP
    emisie CO2 (g/km)
    WLTP
    emisie CO2 (g/km)
    WLTP
    spotreba paliva (l/100 km)
    1,7 dCi, 4 valce
    6 MT
    2WD
    150 pri 3 500 ot./min. 340 pri 1 750 ot./min. 171-179 6,5-6,8
    1,7 dCi. 4 valce
    6 MT
    4WD
    150 pri 3 500 ot./min. 340 pri 1 750 ot./min. 177-185 6,7-7,1
    1,7 dCi, 4 valce
    Xtronic
    4WD
    150 pri 3 500 ot./min. 340 pri 1 750 ot./min. bude doplnené bude doplnené
    1,7 dCi, 4 valce
    6 MT
    2WD
    150 pri 340 pri 1 750 ot./min. 194-207 7,5-7,9
    3 750 ot./min.
     
    1.3 DIG-T, 4 valce
    7 DCT
    4WD
    160 pri 270 pri  184-193 8,1-8,5
    5 500 ot./min. 1 800 ot./min.

 

Späť

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode