Slovenská Mazda mala rekordný prvý kvartál
19.04.2018 09:28
533 zaregistrovaných vozidiel predstavuje najvyšší počet registrácií za kvartál
• V marci bolo prihlásených 219 vozidiel, čo je mesačné maximum v celej histórii fungovania pobočky európskej Mazdy na Slovensku
Mazde sa na Slovensku darí. Vyspelý dizajn vozidiel, ktorý ide ruka v ruke s modernými technológiami, zákazníka oslovuje. Čerešničkou na torte sú okrem inovatívnych technológií napríklad aj atraktívne farby, veď žiarivú farbu Soul Red Crystal si pre svoje nové vozidlo v poslednom kvartáli vybralo vyše 33 % zákazníkov. Celkový počet predaných vozidiel potom za prvé tri mesiace roku 2018 dosiahol číslo 533, a to je za posledných 12 rokov jednoznačný rekord. Rekordným mesiacom bol aj marec; 219 predaných vozidiel znamená pre túto japonskú značku vynikajúci výsledok.
Mazda má na Slovensku niekoľko bestsellerov. Dlhodobou hviezdou štatistík predaja je Mazda3, ktorá tvorí zhruba 37 % predajov len v poslednom kvartáli. Na päty jej ale začína šliapať obľúbené a atraktívne malé SUV Mazda CX-3. „Svojou praktickosťou a dizajnom oslovuje najmä ženské publikum a v súčasnosti jej predaj tvorí 24 % celkového objemu,“ hovorí manažér predaja pre Slovensko, Miroslav Straka. „Nárast oproti minulému roku je vyše 20 %“, dodáva. Vynikajúce výsledky zaznamenala za prvý kvartál aj obľúbená Mazda CX-5. Pre toto príťažlivé SUV sa v poslednom štvrťroku rozhodlo 25 % zákazníkov, ktorí si kúpili vozidlo Mazda.