ŠKODA VISION X: Štúdia mestského crossoveru zažije premiéru na ženevskom Autosalóne

02.02.2018 14:00

S novou hybridnou štúdiou automobilu ŠKODA VISION X ponúka česká automobilka výhľad do ďalšieho vývoja jej modelovej palety. Koncept mestského crossoveru prináša charakteristické prvky úspešných SUV modelov značky ŠKODA do ďalšieho segmentu. ŠKODA VISION X bude mať svetovú premiéru na marcovom Autosalóne v Ženeve.

 

  • Nová štúdia automobilu ŠKODA s hybridným pohonom je ďalším stupňom vývoja dizajnového jazyka SUV modelov

  • Exteriér prototypu sa vyznačuje veľkorysými proporciami a trojrozmernými plochami

  • V interiéri upúta pozornosť veľký farebný displej, pôsobivé svetelné efekty umocňujú dizajn interiéru

  • Mestský crossover bude ako tretí sériový SUV model dobýjať nový segment

  • Rozšírenie modelovej ponuky v rýchlo rastúcom segmente SUV je dôležitým pilierom Stratégie ŠKODA 2025

ŠKODA VISION X sa s kompaktnými proporciami predstavuje ako ideálny spoločník pre aktívny mestský životný štýl. Exteriér sa vyznačuje presnými líniami a jasnými kontúrami povrchu, ktoré zdôrazňujú dynamický charakter štúdie automobilu s hybridným pohonom, lakovanej vo farebnom odtieni FlexGreen. Športový akcent vozidla dodáva strecha v kontrastnom antracitovom odtieni. Mohutný vzhľad automobilu umocňujú výrazné nárazníky, robustné prahy, veľká panoramatická sklenená strecha a dvadsaťpalcové hliníkové kolesá. Inšpiráciou ostrejšieho dizajnu bolo tradičné remeselné umenie českých sklárov.

 

Úplne nový dizajnový jazyk je viditeľný aj v interiéri štúdie. Opticky dominuje široká, ergonomicky kontúrovaná prístrojová doska s voľne stojacím farebným displejom, pomocou ktorého možno rýchlo a intuitívne ovládať infotainment a konektivitu. Osvetlené prvky z brúseného krištáľu v súhre s farebným displejom vytvárajú zaujímavé svetelné efekty.

 

Automobilom ŠKODA VISION X predstavuje tradičná česká automobilka svoju víziu moderného mestského crossoveru. Vďaka rozšíreniu úspešnej rodiny kategórie SUV o tretí model chce značka ŠKODA osloviť a zaujať novú cieľovú skupinu. Rozšírenie ponuky so zameraním na silne rastúci segment SUV je významným pilierom stratégie ŠKODA 2025. Do roku 2025 bude ŠKODA AUTO okrem vozidiel s čistým elektrickým pohonom ponúkať aj plug-in-hybridy. Každý štvrtý automobil značky ŠKODA, dodaný celosvetovo, bude plug-in-hybrid alebo elektromobil.

 

Späť

 

 

 

 

 

 

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode