Šelma

03.09.2016 10:00

Režisér Braňo Mišík si zarežíroval Jaguar XF a porozprával čo všetko sa natáča v aute

Braňo, čo nové pod vašou režijnou taktovkou ponúka televízia JOJ na jeseň?

Začali sme nakrúcať nový 16 - dielny seriál z mestského prostredia, ktorý sa volá Pravá tvár. Je to mozaika viacerých príbehov prepojených jednou linkou cez ústrednú ženskú hrdinku Viku. V seriáli budú dominovať problematické vzťahy, životné nedorozumenia a prekvapivé rozuzlenia. Nebudú chýbať ani pretvárka či intrigy.

Aký ste režisér?

Ak treba pochváliť, tak pochválim, ak treba zvýšiť hlas, urobím to, ale najdôležitejší je výsledok! Spätne sa nikto nepozerá, či bola dobrá atmosféra alebo zlá. Hlavný je výsledok.

Budú aj nejaké scény v aute?

V aute sme už robili všeličo - milovanie, naháňanie, pištoné scény. Naozaj aj tam sa veľa odohráva a v seriáli tiež niečo bude.

Tak zostaňme pri tejto téme áut. Nuž aký ste vodič?

Pred našim rozhovorom ma chytili policajti a zistili, že nemám emisnú kontrolu. Boli to len tri dni po skončení, ktoré som prešvihol, ale pokuta ma neminula. Som klasický, pri tom slušný vodič a nesnažím sa zapadnúť do toho bratislavského hektického štýlu. Niektorí vodiči nemajú problém prebehnúť, keď majú chodci zelenú. Vidím to viacmenej len v Bratislave, keď som inde, tak sa s tým nestretávam.

Kde v zahraničí sa až s takou hektikou a agresivitou nestretávate?

Bol som v Barcelone, kde bolo množstvo áut a nevideli ste nič podobné ako u nás. Jazdili sme na bicykloch pomedzi autá, naozaj nikto nikoho neohrozoval. Jazdili tam aj na drahých autách a nebol to problém. Naozaj neviem čím to je, či dobou alebo sa synčekovia bohatých ockov nevedia spratať do kože... Skôr si myslím, že je to o všeobecnej inteligencii.

Dopravné nehody za svoj šoférsky život ste zažili?

Išiel som s deťmi do Prahy a ako začali trojmetrové kolóny, tak sme boli akurát za Brnom a stáli sme asi jeden a pól hodiny, tak som sa pozrel cez net v mobile na kolónu. Neuvedomil som si ako ľahko som pustil brzdu a narazil som do Fiata Punto. A jemu sa rozsypal celý zadok auta! Vystúpil človek zhodou okolnosti z Bratislavy, vedľa neho moja spolužiačka zo strednej školy. Tak som povedal, že ak tu zostaneme stáť, tak kolóna bude až po Olomouc. Radšej sme si vymenili kontakty a doriešili sme to v Bratislave.

S akým autom ste mali nehodu?

S Touaregom. Mne sa nič nestalo, lebo mám dobré a bezpečné auto. Aj predtým som mal tento model. Za štyri roky som urobil 160 000 kilometrov t.j. ročne 40 tisíc kilometrov. To je dosť myslím aj na profesionálneho vodiča.

Vážnejšie ako sú autá po nehode nepoužiteľné ste potom ani nezažili?

Bol som v aute, ktoré som nešoféroval a vyleteli sme z cesty tak, že sa až roztrieštilo. VW Scirocco bolo dovezené z Ameriky a malo také deformačné zóny, že sa skrčilo celé. A pritom veľmi kvalitné, lebo sme zostali v poli na streche a viacmenej sa nám nič nestalo. Nikto neveril, že sme celí. Náraz bol dopredu v plnej rýchlosti a tie deformačné zóny nás scvrkli natoľko, že sa nedalo ani z auta vyjsť. Taká pokrčená konzerva!

Jazdili ste niekedy stopom?

V Mexiku som bol dosť dávno ako mladý chalan s frajerkou som sa presúval stopom. Tak adrenalínovo, ale zvyknem si aj požičiavať motorku. Mám to rád. Vietor  aj keď nechceš všetko vyfučí z hlavy, je to výborný relax.

Máte pocit, že pomaly nemáme kde parkovať?

V tejto dobe sa stavia veľa, ale zabúda sa na infraštruktúru a potom to tak vyzerá, že nie je kde parkovať. Zastavajú územia, ale cesty sú malé a nepostačujúce. Ja toto mám našťastie vyriešené, že mám kde zaparkovať. Vidím to aj teraz, kým sa štáb uprace, zaparkuje a vyloží, tak to trvá viac ako samotné natáčanie.

Nový Jaguar XF 2,0 D bol zaujímavý nielen testovacou jazdou, ale hádam by sa hodil aj do nejakého vášho ďaľšieho filmu?

Jasné! Nádherný dizajn limuzíny s peknými proporciami určite zaujme nejedného režiséra, nielen mňa. Biela farba je taká mladícka, vyzerá športovo, sviežo a autu pristane. Ja som skôr konzervatívnejší a volil by som  tmavé, tmavošedé až čierne farby, ale verím, že ženám sa táto farba určite páči. Priestoru v interiéri bolo bohato a kufor do hĺbky vyhovoval. Pekný interiér a palubovka dýchala luxusom a komfortom.

Tichý dieselový dvojliter, ale pri dupnutí sa premenil na šelmu. Výkon bolo cítiť ako išiel pekne zospodu. Malo to vynikajúce mäkké pruženie podvozku na rozdiel od nemenovanej značky, ktorá ho má tvrdé. 8-stupňový automat hladko preraďoval, len joystick by som menil za páku. To v aute potrebujem, som na ňu zvyknutý, v tom som konzervatívny. Nad hlavou je presklenené okno, čo sa mi páčilo. Na to,že pôsobí limuzína športovo, tak spôsob radenia bol elegantný a decentný. V cene testovaného Jaguára 71 800 eur s DPH by som odporučil solventnej klientele, ktorí na to majú, aby si vychutnali exkluzívne a kvalitné veci. Tento model Jaguara je viac manažérsky až reprezentatívny pre majiteľov firiem a top managerov. Určite by som si rád vyskúšal SUV od tejto značky a možno by som pouvažoval vymeniť svoje terajšie auto.

 

Text a foto: Alena Chorvátová

Späť

Advertisement

 

 

Advertisement

 

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode