POST OPULENCE: ROLLS-ROYCE ODHALIL PRVÉ NÁHĽADY NOVÉHO SUPER-LUXUSNÉHO MODELU GHOST

30.07.2020 12:03

Prvé zo štyroch videí, ktoré ponúknu nahliadnutie do podstaty nového modelu vozidla Ghost, práve vychádza • Post Opulence je nový dizajn, ktorý identifikuje najmä jednoduchosť a striedmosť • Séria podcastov skúma a objavuje dizajn a filozofiu vozidla Ghost, ktorý bude k dispozícii v novej podobe.

Pred viac než šiestimi rokmi sa zišiel tím dizajnérov a remeselníkov, aby začali s vývojom nového vozidla Rolls-Royce Ghost. Rovnako ako pri prvom špeciálnom modeli Goodwood Ghost, ktorý bol uvedený na trh v roku 2009, pracoval tím na tom, aby si vozidlo obhájilo svoje miesto v portfóliu značky, a zároveň uspokojil potreby a hodnoty klientov.

 

Od predstavenia Ghostu, ktorý sa stal najúspešnejším vozidlom v histórii značky vôbec, umožnila vzájomná blízkosť klientov a samotnej značky prístup k veľkému množstvu nových informácií. Prieskum odhalil u zákazníkov vozidla Ghost rozdielne záujmy, názory a meniace sa správanie v rámci hodnotenia luxusu. Tento prieskum umožnil vznik produktu stvoreného práve pre túto skupinu zákazníkov a dizajnéri, remeselníci a inžinieri tak vytvorili úplne nový model vozidla Ghost.

 

Rovnako ako v prípade ostatných výskumov Rolls-Royce, boli odborníci požiadaní, aby predložili svoje zistenia. V krátkom filme poodhaľuje Rolls-Royce niektoré zo svojich poznatkov, a to ešte pred odhalením samotného vozidla, ktoré prebehne na jeseň.

 

V sérii podcastov tak uvidíte ako prvého dizajnéra Henryho Clokea, ktorý vytváral novú estetickú podobu definovanú predovšetkým čistotou a minimalizmom, pomenovanú Post Opulence. Cloke hovorí: „Zistili sme, že klienti vozidla Ghost vyhľadávali nenáročné a výnimočné veci. Odmietajú zložité detaily a prvoplánové triky. Chcú mimoriadne kvalitné, premyslene navrhnuté vozidlá, ktoré obstoja aj pri intenzívnej kontrole. Táto filozofia potom dala priestor pre vznik dizajnu nového Ghostu.“

 

Značka sa rozhodla využiť stále populárnejšie médium animovaných ilustrácií, aby sprostredkovala tieto nové poznatky. K tomu si vybrala slávneho ilustrátora Charlieho Davisa, aby výsledky prieskumu prezentoval spôsobom, ktorý zodpovedá novému progresívnemu Ghostu.

 

Okrem týchto poznatkov prezentovaných formou animácie, odštartovala aj séria piatich podcastov, ktoré postupne odhaľujú výsledky prieskumu značky a pohľad na podstatu nového vozidla. Podcastmi vás prevedie Johanna Agerman Ross, kurátorka moderného a súčasného dizajnu nábytku a produktov v múzeu Victoria & Albert Museum v Londýne. Podcasty sú k dispozícii na platformách Apple, Google, Spotify a Deezer.

 

Späť

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode