Peugeot v Portugalsku získal významné ocenenie, patrí mu “1. miesto medzi automobilovými značkami vo Voľbe spotrebiteľov.

12.01.2021 15:47

Portugalskí zákazníci zahájili rok 2021 tým, že opätovne zvolili PEUGEOT za "Značku č. 1 vo Voľbe spotrebiteľov”. Významné ocenenie získala značka už ôsmy rok po sebe, čím prekonala svojich 10 konkurentov v celkovom rebríčku značiek.

 

Toto uznanie prichádza po tom, ako spoločnosť PEUGEOT Portugal ukončila rok 2020 s 21 494 predanými autami a s trhovým podielom 12,4 percenta. PEUGEOT je jedinou značkou na portugalskom trhu, ktorá už jedenásty rok po sebe zvyšuje svoj trhový podiel.

 

V roku 2020 boli v Portugalsku súčasne v ponuke hneď tri modely, pýšiace sa titulom "Auto roka": Nový PEUGEOT 208 a e-208 (zvíťazili v roku 2020), PEUGEOT 3008 (víťaz z roku 2017) a PEUGEOT 308 (získal 1. miesto v roku 2014).

 

 

PEUGEOT posilnil svoju pozíciu referenčnej značky medzi portugalskými spotrebiteľmi už ôsmy rok po sebe ziskom ocenenia „Voľba spotrebiteľov pre rok 2021“. Získal ho na základe prieskumu, organizovaného medzi 1 670 respondentmi organizáciou ConsumerChoice - Centrum pre hodnotenie spokojnosti zákazníkov. S celkovým skóre 89.92 % a najvyšším dosiahnutým indexom spokojnosti vo svojej kategórii bol najlepším spomedzi 11 bežných automobilových značiek, ktoré kandidovali na titul "Voľba spotrebiteľov".

 

Toto ocenenie je výrazom neustále sa zvyšujúceho kreditu značky a obľuby, ktorú si PEUGEOT v Portugalsku získal. Tá sústavne rastie aj vďaka systematickému posunu značky do vyššieho kvalitatívneho segmentu a dôrazu na elektrifikáciu s komplexnou ponukou služieb, čo umožňuje značke PEUGEOT zákazníkom ponúknuť sedem elektromobilov alebo dobíjateľných hybridov v kategórii osobných áut a ľahkých úžitkových vozidiel.

Víťazstvo v kategórii zvýraznilo 3. miesto v celkovom poradí

Vysoké skóre 89,92% , dosiahnuté značkou PEUGEOT je kombináciou výsledkov v dvoch kritériách:

Spokojnosť” kde PEUGEOT dosiahol 90,10 % a “Pôvodný zámer/Odporúčanie”, kde dosiahol 88,70 %. V oboch prípadoch ide o výborné čísla. Navyše PEUGEOT dosiahol najlepší výsledok v šiestich z desiatich hodnotiacich kritérií. V nich sa pohybovalo jeho skóre nad hranicou 9 bodov, pričom 10 bolo maximum.

Ak vezmeme do úvahy všetky hodnotené kategórie, tak značke PEUGEOT napokon patrí v absolútnom poradí tretie miesto z celkovo 724 hodnotených značiek z rôznych oblastí (tie spolu podstúpili 218 641 čiastkových hodnotení v rozličných kategóriách). To ešte viac umocňuje pozíciu značky PEUGEOT ako referenčnej medzi automobilovými značkami. V celkovom poradí patrí 1. miesto lisabonskému Oceanáriu (93,07 %), za ním na druhom mieste skončila site nemocníc Lusíadas Saúde (90.72%) a tretiu priečku na stupni víťazov získal PEUGEOT.

 

Nepretržitý nárast trhového podielu, trvajúci už jedenásť rokov

PEUGEOT je jedinou automobilovou značkou, ktorá sa môže pochváliť neustálym nárastom trhového podielu, zvyšujúceho sa každoročne už jedenásty rok po sebe. V roku 2020 predala spoločnosť PEUGEOT Portugal spolu 21 494 automobilov a zvýšila svoj trhový podiel na 12,4 percenta v porovnaní s 11,8 %, ktoré dosiahla na konci roku 2019.

Spomedzi všetkých modelov značky PEUGEOT, ktoré sú dostupné na portugalskom trhu, sa môžu hneď tri pochváliť titulom európskeho “Auta roku”: nový PEUGEOT 208, ktorý zvíťazil v roku 2020 a ktorý je stelesnením stratégie značky "Power of Choice", pričom ponúka hneď tri typy pohonu: elektrický, benzínový a naftový; PEUGEOT 3008, víťaz z roku 2017, ktorý práve teraz prichádza do obchodných zastúpení značky vo svojej vynovenej podobe nielen so spaľovacími motormi ale aj ako dobíjateľný hybrid; a napokon PEUGEOT 308, "Auto roku 2014”, ktorý je v Portugalsku práve teraz uvádzaný vo svojej najnovšej verzii.


 

 

Späť

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode