Ocenenia Mercedes-Benz za inovácie

05.05.2015 11:56

Podľa rozsiahlej štúdie Center of Automotive Management  (CAM) a poradenskej spoločnosti Pricewaterhouse Coopers (PwC) je Mercedes-Benz najinovatívnejšia prémiová značka automobilov s väčšinou svetových noviniek. Značka Mercedes-Benz navyše získala aj zvláštne ocenenie „Najinovatívnejšia značka uplynulého desaťročia“. Spoločnosť Daimler vyhrala súťaž ako „Najinovatívnejší koncern“ v oblasti „Alternatívne pohony“. Udeľovanie cien „AutomotiveINNOVATIONS Awards 2015“ sa uskutočnilo na galavečeri 29. apríla 2015 vo Frankfurte nad Mohanom. 


„Láska k vynaliezaniu nikdy nekončí“ bolo moto Carla Benza, zakladateľa značky. Inovácie sú dodnes veľkým faktorom úspechu značky Mercedes-Benz. Potvrdzuje to aj trojnásobné víťazstvo na tohtoročnom udeľovaní cien „AutomotiveINNOVATIONS Award“.

Mimoriadna cena „Najinovatívnejšia značka uplynulého desaťročia“ tak putuje    s veľkým náskokom k stuttgartskej značke s hviezdou. Mercedes-Benz môže ako jediný výrobca predviesť 578 samostatných inovácií a so 183 svetovými novinkami vedie v porovnaní s konkurenciou. Medzi vynikajúce inovácie patria DISTRONIC PLUS s funkciou Stop&Go Pilot, úsporný pohon modelu
S 400 HYBRID a podovozok MAGIG BODY CONTROL.

K vyzdvihovaným inováciám v kategórii „Najinovatívnejšia prémiová značka“ patria okrem iných technológia nakláňania do zákrut v kupé Triedy S, svetlomety MULTIBEAM LED v modeli CLS a celková koncepcia modelu CLA Shooting Brake, ktorý ako priekopník vo svojom segmente spája krásu kupé s praktickou užitočnosťou kombi.

Vedúce miesto v oblasti „Alternatívne pohony“ sa dostalo do rúk koncernu vďaka zavedeniu hybridných modelov dobíjateľných zo siete S 500 e a C 350 e, ako aj čisto elektricky poháňanej Triede B Electric Drive.


Centrum automobilového manažmentu

Podkladom pre rozhodnutie o udelení ceny AutomotiveINNOVATIONS Award je štúdia na základe databázy inovácií Centra automobilového manažmentu (CAM) v meste Bergisch Gladbach. Desiaty rok sa systematicky vylepšovali inovácie globálnych automobilových koncernov a ich značiek v oblasti automobilových technológií a posudzovali sa podľa kvantitatívnych a kvalitatívnych kritérií.

Za inovácie sa považujú novinky, ktoré zákazníkom ponúkajú citeľné pridanú úžitkovú hodnotu. Okrem toho musia byť novinky už dostupné alebo byť už aspoň predstavené vo vyvinutých prototypoch.

CAM sa vníma ako nezávislý inštitút pre empirický výskum automobilov a mobility a pre strategické poradenstvo. Riaditeľom CAM je prof. Dr. Stefan Bratzel, ktorý bol tiež zakladateľom inštitútu v apríli 2004.

 

 

Späť

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode