Nový Renault MEGANE R.S. TROPHY

18.02.2019 17:32

STÁLE VIAC TECHNOLOGIÍ V SLUŽBÁCH ŠPORTU

 

Nový Renault MEGANE R.S. TROPHY prináša ešte vyšší výkon a je určený najmä pre milovníkov športového jazdenia. Rozširuje rad verzií Trophy v ponuke Renault Sport, ktoré boli dostupné už od prvej generácie Megane R.S.

Nový MEGANE R.S. TROPHY prichádza s novou verziou motoru 1,8L turbo s výkonom 300 koní a 420 Nm1 využívajúci pokrokové technológie, najmä pri turbo dúchadlách a výfuku. Tento motor je k dispozícií s manuálnou prevodovkou alebo automatickou dvojspojkovou prevodovkou EDC.

 

MEGANE R.S. TROPHY zahŕňa najnovšie inovácie Renaultu Sport v oblasti podvozkov, systému 4CONTROL s aktívnym riadením všetkých štyroch kolies, tlmičmi s hydraulickými dorazmi a tak isto je sériovo vybavený podvozkom Cup, ktorý sa vyznačuje tuhším odpružením a mechanickým samosvorným diferenciálom Torsen®. Tato verzia rovnako obsahuje dvoj-materiálové brzdové kotúče, špecifický dizajn 19" diskov kolies z  ľahkých zliatin Jerez a vysoko výkonné pneumatiky Bridgestone, ktoré sa dajú kombinovať s novými exkluzívnymi odľahčenými 19“ diskami kolies Fuji Light.

Aby mohol Nový MEGANE R.S.TROPHY poskytnúť

o najvyšší pôžitok z jazdy, môže byť vybavený aj novou generáciu predných škrupinových sedadiel Recaro s čalúneným materiálom Alcantara®.

 

Nadšencov uspokojí, že verziu TROPHY® je možné bez problémov používať na každodennú jazdu pri zachovaní všetkých triumfov Meganu R.S. najmä vďaka:

 

  • možností výberu medzi rôznymi jazdnými režimami vďaka systému Multi-Sense;

  • vynikajúcemu výkonu Full LED svetlometov LED Pure Vision s pridanými svetlometmi R.S.Vision;

  • palubnému telemetrickému systému R.S.Monitor.

 

MEGANE R.S. TROPHY: Sága pokračuje!

Megane R.S.Trophy sa po prvýkrát objavil v roku 2005, iba deväť mesiacov po prvom Megane II R.S.. Zmeny boli vykonané najmä v oblasti podvozku nazývanom Sport2: ľahšie kolesa, pevnejšie odpruženie, špecifické dúchadlá a vypínateľné ESP, to všetko optimalizovalo výkon nového Megane R.S. Trophy.


Megane III R.S. bol predstavený v roku 2009, avšak vo verzií Trophy až v roku 2011. Základom bol podvozok Cup a ďalšie zvýšenie výkonu motora od 250 do 265 koní. Vďaka tomuto výkonu išlo o najrýchlejšie vozidlo v segmente, o čom svedčí rekord 8'07 "97, ktorý dosiahol testovací pilot Laurent Hurgon na Nordschleife okruhu Nürburgring. Tento úspech sa preniesol aj na predajné čísla, ktoré boli dvakrát vyššie než sa očakávalo!

 

 

Renault Megane R.S. Trophy je 18.2.2019 na slovenskom trhu dostupný už od 31 890 €. Cenník nájdete na web stránke Renault.sk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Späť

 

 

 

 

 

Advertisement

 

 

Advertisement

 

  

 

  

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode