Nový Opel Insignia – vlajková loď

28.10.2013 11:58

  • Svetová premiéra: Frankfurtský autosalón IAA, 12. – 22. septembra 2013
  • Uvedenie na trh:Jeseň 2013
  • Výroba: Závod Opel Rüsselsheim
  • Segment:Stredná trieda, päť sedadiel
  • Modelový rad:
    • Insignia Sedan, Liftback a kombi Sports Tourer
    • Insignia Country Tourer
    • Insignia OPC
  • Pozícia: Vlajková loď značky Opel s technológiami premium, najnižšou spotrebou paliva v triede, najlepšou aerodynamikou na svete a revolučným ovládaním systému infotainmentu
  • Vonkajšie rozmery:Sedan a Liftback: 4842 / 2084 / 1498 mm (dĺžka / šírka vrátane vonkajších spätných zrkadiel / výška); Sports Tourer: 4913 / 2084 / 1513 mm
  • Dizajn:
    • Sofistikovaný vzhľad s výraznou grafikou prednej a zadnej časti karosérie, charakteristická maska chladiča
    • Reflektory v novom dizajne, na želanie s dennými svetlami zo svietiacich diód  LED
    • Vďaka prúdnicovému tvaru karosérie s koeficientom aerodynamického odporu pod 0,25 je Insignia najaerodynamickejším päťdverovým automobilom na trhu.  Sports Tourer jes koeficientom aerodynamického odporu 0,28 najaerodynamickejším sériovo vyrábaným kombi.
    • Country Tourer: Atletický vzhľad s ochrannými prvkami na spodnej časti karosérie; charakter SUV s dramatickým dizajnom dizajnom a rozšírenými blatníkmi
    • OPC:Výrazný vzhľad s reštylizovanou prednou a zadnou časťou karosérie a typickými dizajnovými prvkami OPC ako charakteristické otvory v prednom nárazníku v profile zvislých zubov a integrované koncovky výfuku v zadnom nárazníku.
  • Motory, spotreba paliva a emisie CO2
    (podľa normy [EK] 715/2007):
    • Výkonové rozpätie od 81 kW (110 k) do 239 kW (325 k) (OPC)
    • Najvýznamnejšie motory:

 2.0 CDTI Sedan a Liftback s výkonom 88 kW (120 k) alebo 103 kW (140 k) a systémom Štart/Stop spotrebujú iba 3,7 l/100 km a emitujú 99 g/km CO2 – najlepšie hodnoty v strednej triede

 1.4 Turbo s výkonom 103 kW (140 k) a maximálnym krútiacim momentom 220 Nm (s funkciou overboost) už teraz spĺňa budúcu emisnú normu Euro 6 (s benzínom a LPG), so systémom Štart/Stop spotreba 5,2 l/100 km a emisieCO2 123 g/km (Sedan a Liftback) – najekonomickejšie benzínové modely vo svojej triede

 1.6 SIDI Turbo benzínový motor novej generácie s výkonom 125 kW (170 k) a maximálnym krútiacim momentom 280 Nm (s funkciou overboost)

 Špičkový naftový motor 2.0 BiTurbo CDTI s výkonom 143 kW (195 k) a maximálnym krútiacim momentom 400 Nm

  • Motory v kombinácii so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou alebo novou 6-stupňovou automatickou prevodovkou so zníženými trecími stratami
  • Na výber pohon predných alebo všetkých kolies
  •  
  • Prémiové technológie a inovácie:
    • Kokpit s novým dizajnom a radikálne zjednodušeným ovládacím panelom, dva farebné monitory s uhlopriečkou 8 palcov (20,3 cm)
    • Možnosť ovládania systému infotainmentu štyrmi spôsobmi prostredníctvom revolučnej dotykovej plôšky touchpad na stredovej konzole, 8-palcového dotykového monitora, ovládačov na multifunkčnom volante alebo hlasového ovládania
    • Technológia IntelliLink umožňuje optimálne integrovať smartfón do vozidla a využívať jeho funkcie
    • Modifikované komponenty zadnej nápravy pre zvýšenie jazdného komfortu
    • Aerodynamické klapky automaticky uzatvárajú spodnú masku chladiča na zmenšenie aerodynamického odporu, čím sa znižuje spotreba paliva a emisie  CO2
    • Maximálne hodnotenie 5 hviezdičiek Euro NCAP za bezpečnosť. Rozličné ultramoderné asistenčné a bezpečnostné systémy na báze radaru a kamery ako adaptívny tempomat, automatické brzdenie pred kolíziou, cúvacia kamera, asistenčný systém pre zmenu jazdného pruhu, zobrazovanie dopravných značiek
  • Cieľové skupiny: Flotiloví a súkromní zákazníci hľadajúci vozidlá strednej triedy a vozidlá premium, oceňujúci účinnosť, štýl a užitočné technológie za atraktívnu cenu

 

 

Späť

Advertisement

 

 

Advertisement

 

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode