Manažér na cestách

09.09.2017 22:41

Moderátor rádia Vlna – Martin Chynoranský si zajazdil na novej Audi A5 a porozprával rôzne zážitky zo svojich blízkych i ďalekých ciest

Po zmenách v rádiu Vlna, ako dlho pracujete s Barborou Rakovskou v rannej šou a čo ešte všetko popri tom stíhate?

S Barbie sa poznám už 13 rokov a vysielame spolu vyše pol roka. Jasné, že chvíľu sme sa potrebovali zosynchronizovať, ale už je všetko tak, ako má byť.. Nasmejeme sa, keď niekto povie nejakú blbosť. Ten druhý ho upozorní a potom sa smeje celé štúdio. Len s tým vstávaním sa človek musí zmieriť, ale nedá sa na to zvyknúť. No a stíham moderovať rôzne eventy a iné akcie.

Ste dospelý človek, ktorý býva dlho hore alebo idete spať po večerníčku?

Je neprirodzené vstávať o štvrtej, mám cieľ ísť spať najneskôr o desiatej, ale zatiaľ mi to nevychádza. Po vysielaní sa mi stalo, že som si radšej pospal na parkovisku, ale mikrospánok som zatiaľ nemal, vďaka prevencii to zvládam.

Stalo sa vám, že moderovanie vo dvojici býva niekedy náročnejšie či v rádiu alebo na evente?

S Barbie sme si sadli, ale moderoval som jednu akciu s človekom, s ktorým sme si nesadli a nebolo to dobré. Nepočúval, skákal do reči a keďže to bola dvojdňová akcia,  tak som po prvom večeri povedal, že nech si vyberú len jedného, tak som to sám odmoderoval, lebo rád robím prácu na sto percent.

Počúvate pri šoférovaní konkurenčné rádia alebo zostávate pri repertoári rádia Vlna? Ozaj, koľko ročne najazdíte kilometrov?

Mesačne najazdím asi 4000 km a ročne určite do 50 000 km.  Najviac jazdím trasu TT -BA na dvojročnej Kii Sorento.  Či počúvam cudzie rádia?! No musím sledovať konkurenciu, čo majú nové, aké jingle, súťaže atď. Mám jednu nemenovanú aplikáciu, cez ňu počúvam muziku, robím si playlisty, ktoré počúvam v aute.

Ako dlho máte vodičák a na čo sa nedá zabudnúť, čo sa týka autoškoly. Bol nejaký happy zážitok?

Teraz v septembri je to už dvadsať rokov čo mám vodičák...bolo to doma v Trnave hneď po maturite a jazdy som robil na Favorite. Pamätám si, ako som sa šialene rozbehol, pribrzdil a pán inštruktor si skoro vybil zuby o prístrojovú dosku. A ešte veľmi rád spieval jeho obľúbenú pieseň Comanchero z 80-tych rokov. No a teraz po rokoch som sa s ním stretol, lebo si uňho robila priateľka vodičák. Pamätal si ma...

Čo vás na vodičoch najviac rozzúri a vytáča?

Väčšinou tikári sú najhorší vodiči, lepia sa a keď je taký vodič za mnou a lepí sa, tak bliknem alebo ťuknem brzdovým svetlom. Veď keď vybehne zajac alebo pes, ja nemám šancu zabrzdiť, lebo ten zozadu do mňa nabúra a ja to zviera zrazím.

Boli ste svedkom takej nehody alebo účastníkom?

Mal som dve nehody, mnou nezavinené. Na obchvate mi zrušili Swifta, bolo to pred Vianocami. Išiel som popoludní do rádia, zrazu kolóna, stál som na štyroch smerovkách a za mnou rozbehnuté auto, ktoré nemalo šancu ubrzdiť a zozadu ma rozmlátilo, ešte ma hodilo do zvodidiel. Nič sa nikomu nestalo a to je hlavné....plechy sa predsa  opravia.

Martin, skončil čas dovoleniek a prezraďte, kde ste trávili čas cez leto?

S frajerkou najprv trip po Chorvátsku, potom po rakúskych Alpách, kde je horská cesta Silvretta. Túžil som asi 5 rokov sa tadiaľ previezť a prešiel som 800 km, aby som sa tam dostal. Dokonca sa tam platilo, ale nevadilo mi to, prešiel som to 3x, potom Švjačiarsko, Nemecko a Čechy, vyše 2000 km za 7 dní. Splnil sa mi sen.

Sú ženy podľa vás výborné vodičky?

Sú aj dobré aj také, ktorým keď odmontujete spätné zrkadlá, tak si to nevšimnú, lebo ich nepoužívajú. Stalo sa mi v obchodnom centre, keď som zaparkoval, že vedľa mňa išlo cúvať auto a rovno do mňa, tak som zatrúbil, lebo slečna mala zahmlené zrkadlá. Bola by do mňa nacúvala, tak som jej to radšej zaparkoval. Iná pani prišla za mnou do reštaurácie a sama sa spýtala či jej to nevyparkujem, lebo to mala zaparkované na tesno a ani by nenastúpila.

Nová Audi A5 Sportaback 2,0 TDI ...bola radosť šoférovať taký model či už s touto značkou ste sa viackrát stretli?

Toto je prvá audina čo šoférujem z tejto prémiovej značky so športovým packetom SLine. Jasné, že Audi modely rozpoznám, lebo tiahle línie sú podobné a vyžarovanie  tohto modelu je naozaj vynimočné. Audi A5 vyzerá veľmi štýlovo a vo vnútri ma hneď zaujala prístrojovka v minimalistickom štýle s bielym podsvietením, premakané ovládače, dotykové, i digitálny displej a zrezaný športový volant. V škole šmyku som sa naučil, že sedenie je základ a tieto sedadlá sú pohodlné a naozaj ma držali aj v zákrutách. Podvozok bol stabilný a brzdy reagovali hneď na pokyn. Aj moje pravé koleno bolo spokojné, nič mi nikde nezavadzalo. Vzadu sa pohodlne sedelo, priestoru dosť, dokonca aj v kufri...Sedemstupňový automat presne radil, ale krídielka pod volantom by som využil skôr na nemeckých diaľniciach. Spárovanie telefónu nebol problém a inak ruka odpočívala. Dvojlitrový dieselový motor svedčal tomuto autu a jeho sila bola postačujúca, hlavne pri akcelerácii bolo cítiť silu motora. A5-ťka hneď ožila... vôbec by som nepovedal, že je to diesel, tak bola odhlučnená kabína. Možnosti boli aj v jazdných štýloch, ale dynamic tu najviac zapasoval. Hoci sú v tomto aute športové prvky výbavy, predsa len mám biznis pocit z tohto auta a preto by som ho odporučil skôr manažérom a manažérkam, pretože táto značka svedčí aj ženám. No a ja, ak by som si mal vybrať, mám ráe SUV-čka, tak Audi Q7, ale aj táto A5-ťka by bola OK.

Text a foto: Alena Chrvátová

Späť

 

Advertisement

 

 

Advertisement

 

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode