Kvantový skok Opel v kompaktnej triede: Astra novej generácie

11.11.2015 15:22

Svetová premiéra Opel Astra bola na Frankfurtskom autosalóne (IAA), v dňoch 17.-27. septembra 2015 a slovenskí novinári si tento model mohli vyskúšať práve dnes na sviatok svätého Martina  a to v rôznych motorizáciach. Každý účastník si vyskúšal min. 3 motory (1.0 Turbo, 1.4 Turbo, 1.6 CDTI)  a musíme povedať, že na skúšobných jazdách v okolí Rusoviec sa Astra vynímala ako ryba vo vode.

Aj keď PR manager Martin Heyral prišiel štýlovo na ozajstnom bielom koni!

Perfektný nápad, ktorý nás srdečne pobavil a nezabudli sme sa vyfotiť s koňom a s množstvom koní pod kapotou modelu Opel Astra. Miesto snehu sme pri jazdení na testovačkách sme zažili dúhu a novinársky launch sa tejto automobilke opäť vydaril na jednotku! Počas tlačovej konferencie sme mali súťaže a nejaké tie ceny vyhrala aj redakcia autoazena.sk 

Ďakujeme!

Začiatok novej éry: Automobil skonštruovaný na čistom liste papiera podľa novej mantry Opel
Rýdza efektivita: Hmotnosť menšia až o 200 kilogramov a ultramoderné motory
Dobrá ekonomika: Celkové prevádzkové náklady na čele triedy, atraktívne ceny
Inteligentný atletický dizajn: Kompaktnejšie vonkajšie rozmery, viac miesta a väčší komfort v interiéri
Vynikajúca konektivita: Opel OnStar a systém IntelliLink novej generácie
Prvé vo svojej triede: Adaptívne reflektory IntelliLux LED®
Inteligentná podpora: Asistenčné systémy na úrovni premium
Wellness 2.0: Ergonomické sedadlo AGR s masážnou funkciou ventiláciou

Motory a prevodovky:
Výlučne motory novej generácie
Výkonové rozpätie od 70 kW (95 k) do 147 kW (200 k)
Všetky komponenty motorov sú konštruované pre mimoriadnu kultúru behu, nízku hlučnosť a minimálne vibrácie
Úsporné celohliníkové benzínové trojvalce a štvorvalce prepĺňané turbodúchadlom, blok motora až o 10 kilogramov ľahší ako predtým
Vynikajúce pružnosť: Až o 32 percent rýchlejšie 80 na 120 km/h na 5. prevodový stupeň
Trojvalec 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo s výkonom 77 kW (105 k), priemernou spotrebou 4,2 l/100 km a emisiami CO2 96 g/km patrí k najúspornejším a najčistejším benzínovým motorom v kompaktnej triede
Svetové premiéra štvorvalca 1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo v dvoch výkonových modifikáciách s 92 kW (125 k) a 110 kW (150 k) s maximálnym krútiacim momentom do 245 Nm
Budúci špičkový benzínový motor: 1.6 ECOTEC Direct Injection Turbo s výkonom 147 kW (200 k) a maximálnym krútiacim momentom 300 Nm
Portfólio mimoriadne tichého turbodiesla 1.6 CDTI s výkonmi 70 kW (95 k), 81 kW (110 k) a 100 kW (136 k) ako aj maximálnym krútiacim momentom až do 320 Nm
5-stupňová manuálna prevodovka pre základné motory 1.4 a 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo, pre ostatné motory 6-stupňová manuálna prevodovka; robotizovaná 5-stupňová prevodovka Easytronic 3.0 najnovšej generácie na želanie pri motore 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo; na želanie zdokonalená 6-stupňová automatická prevodovka pre motory 1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo s výkonom 110 kW (150 k) a 1.6 CDTI s výkonom 100 kW (136 k)
 

Späť

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode