Hyundai získal tri ceny v súťaži dizajnu Automotive Brand Contest

 

 

•    Nemecká rada pre dizajn ocenila Hyundai troma rozličnými cenami

•    Triumfovali Hyundai i30 novej generácie a štúdia i-oniq

•    Ďalšie potvrdenie produktovej stratégie Hyundai zameranej na Európu

 

Hyundai získal tri ceny v druhom ročníku nezávislej súťaže automobilového dizajnu Automotive Brand Contest, ktorú organizuje Nemecká rada pre dizajn. Hyundai i30 novej generácie získal ocenenie ‘Najlepší interiér’ a ‘Najlepší exteriér’, pričom  ocenenie ‘Najlepšia štúdia’ si odniesla štúdia Hyundai i-oniq.

 

Obidva ocenené modely boli navrhnuté európskym dizajnovým tímom Hyundai, ktorý pôsobí pri Hyundai Motor Europe Technical Centre v Rüsselsheime, Nemecko.

 

Dve prvé ceny, ktoré získal model i30 novej generácie, demonštrujú úspech úsilia značky Hyundai navrhovať produkty príťažlivé pre európskych zákazníkov. Exteriér je vytvorený v duchu filozofie dizajnu značky fluidic sculpture, ktorý vyvoláva dojem nepretržitého pohybu aj keď je vozidlo v pokoji a dynamickými proporciami vytvára sebavedomý vzhľad. Interiér predstavuje výrazný krok vpred oproti modelu Hyundai i30 prvej generácie. Vizuálne korešponduje v dizajnom exteriéru a do kabíny prináša materiály vyššej kvality.

 

Štúdia Hyundai i-oniq, ktorá mala svetovú výstavnú premiéru na ženevskom autosalóne v marci 2012, prezentuje nové technológie a dizajnové prvky, naznačujúce smerovanie značky v budúcnosti. Vozidlo, ktoré je známe aj pod kódovým označením HED-8, charakterizujú elegantné línie a energicky vyhotovené povrchy v exteriéri i interiéri, ako aj futuristický dizajn interiéru kombinujúci layout kabíny koncentrovaný na vodiča s vysokou mierou komfortu ostatných členov posádky vozidla.

 

Allan Rushforth, senior viceprezident a COO Hyundai Motor Europe, povedal:  “Ocenenie od Nemeckej rady pre dizajn je ďalším dôkazom úspešnej transformácie dizajnu značky Hyundai v ostatných rokoch. Dizajn fluidic sculpture dodáva emocionálnu príťažlivosť našim produktom, ktoré si naďalej zachovávajú svoju racionálnu charakteristiku, ktorá bola dlhodobo základom úspechu našej značky. Hyundai i30 novej generácie je najlepším príkladom nášho úsilia vyvíjať automobily zodpovedajúce požiadavkám európskych zákazníkov ako súčasť našej stratégie lokalizácie produktov.”

 

V prvom ročníku súťaže Automotive Brand Contest v roku 2011 Hyundai získal ocenenie ‘Najlepší exteriér’ za kombi i40 – čo je ďalší model navrhnutý v Európe a určený primárne pre európskych zákazníkov.

 

Víťazov súťaže Automotive Brand Contest vyberá nezávislá porota zložená z expertov. Členmi poroty sú automobiloví dizajnéri, novinári, vysokoškolskí pedagógovia a vrcholoví manažéri.