Hyundai slávnostne predstavil nové Santa Fe

27.02.2018 08:06

Santa Fe novej generácie nadväzuje na tradíciu SUV značky Hyundai

Od uvedenia Santa Fe prvej generácie v roku 2001 Hyundai predal v Európe vyše 1,5 milióna SUV modelov, čím sa stal etablovanou značkou v segmente SUV. Z toho pripadlo vyše 400 000 kusov na model Santa Fe – a jeho štvrtá generácia pokračuje v stopách svojich predchodcov. Poskytuje zákazníkom prémiový dizajn, väčší vnútorný priestor a najmodernejšie technológie.

 

 

  • Santa Fe novej generácie je elegantné a výkonné SUV s veľkorysým vnútorným priestorom a najmodernejšími bezpečnostnými prvkami.

  • Nadväzuje na silnú tradíciu SUV značky Hyundai s vyše 1,5 milióna predanými SUV v Európe.

  • Nové Santa Fe má expresívnu a energickú prednú časť karosérie s kaskádovitou maskou chladiča a nápadnými komponentovými reflektormi.

  • Inovatívne bezpečnostné prvky zvýrazňujú ambíciu Hyundai sprístupňovať vyspelé technológie širokému okruhu zákazníkov.

  • Novinkou v rámci automobilového priemyslu je systém Rear Occupant Alert, ktorý monitoruje zadné sedadlá, keď vodič opúšťa automobil.

  • Systém pohonu všetkých kolies HTRAC s variabilným rozdeľovaním krútiaceho momentu zvyšuje agilitu a prispieva k priaznivej spotrebe paliva. 

Prémiový dizajn

Dizajn Santa Fe štvrtej generácie nadväzuje na nový vzhľad SUV značky Hyundai. Moderný a elegantný dizajn dopĺňa nápadné vyhotovenie komponentových reflektorov a kaskádovitá maska chladiča, ktorá vytvára identitu aktuálnych modelov. Ďalej je vonkajší dizajn charakterizovaný energickým postojom so širokým rozchodom kolies a výrazným, atletickým tvarom. Vycibrené línie karosérie zvýrazňujú status Santa Fe ako špičkového modelu radu SUV Hyundai.

 

Vylepšený pohon všetkých kolies HTRAC

Santa Fe novej generácie má vyspelý systém pohonu všetkých kolies s adaptívnym rozdeľovaním krútiaceho momentu podľa adhézie a rýchlosti jazdy, označený HTRAC. Systém pohonu všetkých kolies Santa Fe novej generácie variabilne reguluje rozdeľovanie krútiaceho momentu a brzdnú silu na predných a zadných kolesách. Podporuje tým vodiča vo všetkých jazdných situáciách, na normálnom povrchu, snehu či šmykľavej ceste a zvyšuje stabilitu pri prejazde zákrutami.

 

V ponuke dva dieselové a jeden benzínový motor

Pre Santa Fe novej generácie sú na výber dva naftové motory a jeden benzínový agregát. Modifikované motory spĺňajú novú emisnú normu Euro 6c a majú zníženú spotrebu paliva. Štandardný štvorvalcový turbodiesel 2.0 CRDi je na výber v dvoch modifikáciách s výkonom 110 kW (150 k) a 134 kW (182 k) v kombinácii so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou alebo novo vyvinutou 8-stupňovou automatickou prevodovkou. Väčší turbodiesel 2.2 CRDi s výkonom 144 kW (197 k) má s novou 8-stupňovou automatickou prevodovkou o 3 až 4 percentá nižšiu spotrebu paliva ako v predchádzajúcej generácii. Ponuku motorov dopĺňa benzínový štvorvalec 2.4 GDI s výkonom 136 kW (185 k).

 

Nové bezpečnostné technológie v rámci automobilového priemyslu

Hyundai dbá o bezpečnosť svojich zákazníkov. Aby splnil najvyššie európske bezpečnostné štandardy, Hyundai Santa Fe štvrtej generácie prichádza s jedným z najlepších kompletov bezpečnostných technológií, ako aj niektorými prvkami použitými po prvý raz v automobilovom priemysle. Všetky sú súčasťou kompletu aktívnych bezpečnostných prvkov a asistenčných systémov Hyundai SmartSense™.

 

Inovatívna funkcia Rear Occupant Alert monitoruje zadné sedadlá a upozorňuje vodiča pri opustení vozidla na osoby zostávajúce v kabíne. Systém Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist pri cúvaní na cestu z miesta s nedostatočným výhľadom nielen upozorňuje vodiča, keď sa zboku približuje iné vozidlo, ale aj automaticky zabrzdí Santa Fe v nebezpečnej situácii. Safety Exit Assist zabraňuje nehodám, keď sa zozadu približujú iné vozidlá alebo cyklisti dodatočným zamknutím dverí, aby pasažieri mohli vystúpiť iba keď je to bezpečné.

 

Pasívnu bezpečnosť zlepšuje zvýšená pevnosť karosérie, zvyšujúca ochranu posádky pri nehode. Vďaka širšiemu uplatneniu technológie tepelného tvárnenia a využitiu ocele ultra vysokej pevnosti v podiele 57% – čo je najväčší podiel doteraz použitý pri automobile Hyundai – sa podarilo znížiť hmotnosť karosérie pri dosiahnutí špičkových deformačných charakteristík. Ľahká a pritom pevná karoséria okrem zvýšenia bezpečnosti prispieva aj k zlepšeniu jazdnej dynamiky.

 

Ochranu posádky pri náraze zvyšuje sústava šiestich airbagov – dvoch čelných, dvoch bočných vpredu a dvoch bočných závesových airbagov pre obidva rady sedadiel.

 

Späť

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode