Honda CRF250R, modelový rok 2018

04.08.2017 08:25

Model Honda CRF250R prichádza s úplne novým DOHC motorom disponujúcim o 9 % vyšším maximálnym výkonom vo výrazne širšom rozmedzí otáčok a s vyššou hranicou maximálnych otáčok; elektrický štartér je po novom súčasťou štandardnej výbavy. Model CRF250R pre rok 2018 takisto zdieľa podvozok s maximálnou centralizáciou hmoty so svojím väčším súrodencom CRF450R, a to vrátane inverznej 49 mm prednej vidlice Showa s oceľovými pružinami.

Pán Mikio Uchiyama, vedúci projektu CRF250R pre modelový rok 2018:

„Naša nová CRF250R bola prepracovaná s cieľom dosiahnuť čo najlepšiu akceleráciu zo štartovacej čiary A PREDOVŠETKÝM oveľa vyšší výkon motora pri prejazde kolom. Hnací agregát Unicam sme nahradili úplne novým DOHC motorom, ktorý sa vyznačuje vyšším výkonom a vyššími otáčkami. V kombinácii s podvozkom z modelu CRF450R je tak zaistená lepšia ovládateľnosť a záber zadného kolesa. Vďaka priamej spolupráci pri vývoji s tímom HRC sa z CRF250R pre modelový rok 2018 stal konkurencieschopný, odolný a silný pretekársky stroj.

 

CRF250R pre rok 2018 – „NAJRÝCHLEJŠIA NA ŠTARTE!“

CRF250R pre rok 2018 necháva verziu z predchádzajúceho roku ďaleko za sebou, lebo prináša o 5 % vyšší pomer výkonu a hmotnosti (kW/kg). Skúšky ukázali, že nová CRF250R je na úseku 0 – 10 m o 3 % rýchlejšia a na trase 30 m dokonca o 3,6 % rýchlejšia. To v prvom prípade predstavuje polovicu a v druhom dokonca celú dĺžku motocykla.

Jej DOHC motor s nadštvorcovým vŕtaním a zdvihom, väčšími ventilmi a inovovaným nasávacím a výfukovým systémom pridáva plných 9 % výkonu navyše v širšom rozmedzí otáčok a zároveň umožňuje dlhšie pretáčanie a má vyššie položenú hranicu maximálnych otáčok. Na štarte aj v každom ďalšom kole dokáže CRF250R pre rok 2018 získavať náskok a skracovať čas potrebný na prejdenie jedného kola.

A nový podvozok s centralizáciou hmoty, ktorý je na CRF250R pre rok 2018 zhodný s aktuálnym modelom CRF450R 2018, dokáže dodatočný výkon efektívne využiť, lebo jeho geometria a nízko položené ťažisko prispievajú k lepšej priľnavosti zadného kolesa. Nová CRF250R je rovnako ako CRF450R vybavená totožnou vidlicou Showa 49 mm s oceľovými pružinami, ktorá poskytuje známe (a širšie) možnosti nastavenia.

Podobne ako v prípade CRF450R, aj v prípade CRF250R sa čistá a aerodynamická kapotáž vyznačuje hladkými organickými tvarmi, ktoré jazdcovi poskytujú slobodu pohybu. Plasty sú olepené fóliou s grafikou, ktorá je odolná proti poškrabaniu a ktorá podčiarkuje vizuálnu atraktivitu stroja a zároveň zlepšuje odolnosť plastov pred poškodením.

Podobne ako CRF450R 2018, aj model CRF250R je štandardne vybavený elektrickým štartérom.

Technické parametre

MOTOR

 

Typ

Kvapalinou chladený, štvortaktný jednovalec DOHC

Zdvihový objem

249,4 cm3

Vŕtanie ´ zdvih

79 mm × 50,9 mm

Kompresný pomer

13,9: 1

Olejová náplň

1 250 cm3

PALIVOVÝ SYSTÉM

 

Karburácia

Vstrekovanie paliva

Objem palivovej nádrže

6,3 litra

ELEKTRICKÁ SÚSTAVA

 

 

 

Späť

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode