GROHE vyhlasuje GROHE X Summit 2023, ktorého hlavná téma bude „Caring for water“

04.12.2022 20:27

Popredná svetová značka kompletných kúpeľňových riešení sa už o pár mesiacov spojí s odborníkmi, aby spoločne diskutovali o budúcnosti bývania, hygienickom priemysle a udržateľnom rozvoji na tému „Caring for water“.

Spoločnosť GROHE pred pár dňami na svojich stránkach oznámila konanie GROHE X Summit 2023, ktorý sa bude konať na digitálnom zážitkovom centre GROHE X od 7. do 9. marca 2023. Trojdňová akcia  s hlavnou témou „Caring for water“ bude zahŕňať rôzne formáty – od inšpiratívnych prednášok až po podnetné panelové diskusie a vzdelávacie akcie – a bude skúmať, aké odpovede musí sanitárny priemysel nájsť na výzvy dneška, ako profitovať z udržateľnej výstavby a akú rolu v tom všetkom hrá voda. 

 

Program doplní ukážky nových produktov a technológií, ktoré demonštrujú, ako je portfólio GROHE pripravené na budúcnosť a poskytuje zákazníkom tú najlepšiu možnú podporu pre rozvoj ich podnikania udržateľným spôsobom.

 

„S cieľom riešiť sociálne a ekologické problémy, ktorým dnes čelíme, je viac než kedykoľvek inokedy dôležité zdieľať znalosti a podnecovať nové myšlienky. Program GROHE X Summit je navrhnutý tak, aby informoval, inšpiroval a spojil naše odvetvie s cieľom dosiahnuť skutočnú zmenu. Táto akcia posúva našu hybridnú zákaznícku skúsenosť na novú úroveň, poskytuje platformu, na ktorej spoločne čelíme výzvam dneška a hľadíme do budúcnosti s úprimnosťou, optimizmom  a pevným zmyslom pre spoluprácu. Súčasne pôjde o prvú z celého radu akcií, ktoré v budúcom roku vtiahnu zákazníkov do sveta našich podznačiek,“ hovorí Jonas Brennwald, Leader, LIXIL EMENA.

 

Lepší hybridný zážitok zo značky GROHE

Digitálne zážitkové centrum GROHE X, ktoré bolo spustené v marci 2021, sa stalo odrazovým mostíkom pre hybridnú zákaznícku skúsenosť so značkou GROHE. Obsahuje vyše 200 relácií v 14 jazykových mutáciách, ktoré zaznamenali už takmer 2 milióny pozretí. Táto digitálna komunita bola na jar 2022 rozšírená otvorením zážitkového a komunikačného centra GROHE X v nemeckom Hemeri. Centrum kombinuje fyzické zázemie pre návštevníkov a päť moderných štúdií pre školenia, tvorbu obsahu a usporadúvanie hybridných akcií. Okrem účasti značky GROHE na menších lokálnych veľtrhoch, ktoré uľahčujú fyzické stretnutia so zákazníkmi a možnosť osobne si vyskúšať naše produkty, môžu tri GROHE X Motion Trucks preniesť skúsenosti so značkou priamo k zákazníkovi.

 

Tento hybridný prístup, ktorý je navyše posilnený konferenciou GROHE X Summit, umožňuje spoločnosti GROHE ponúkať flexibilnú a na mieru šitú interakciu s remeselníkmi, veľkoobchodníkmi aj projektovými zákazníkmi. Registrácia na konkrétne akcie bude spustená už v januári.

Späť

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode