Džípoidná limuzína

23.11.2011 15:13

Pán Skrúcaný ste herec, humorista, ale momentálne jeden z najlepších moderátorov na Slovensku, ktorý má výborné referencie aj v Čechách. Je vám práve rola moderátora najbližšia?
Som v prvom rade herec. Už na vysokej škole v prvom ročníku som hral v zábavných programoch Fujarová show, či Rýchlokurz geniality. Na tú dobu to bolo revolučné a naši pedagógovia tým neboli veľmi nadšení, lebo chceli, aby sme k nášmu povolaniu pristupovali vážnejšie. Humor mi však bol vždy akosi bližší.

S Paľom Juráňom ste po vysokej škole pokračovali v zábavných programoch, ale tragická nehoda Paľa Juráňa vás nečakane rozdelila?
Väčšina hercov z nášho ročníka išla robiť do divadiel,ale my s Paľom Juráňom sme písali zábavné programy, ktoré sme si potom aj odohrali. Po jednom z vystúpení Paľo tragicky zahynul a ja  som nevedel ako ďalej. Postupne autorsky Paľa zastúpil Stano Radič, interpretačne Miro Noga a pokračovali sme v rozbiehajúcej sa relácií Apropó.

Máte za sebou úspešné muzikály ako boli Klietka bláznov, Donaha, Producenti. Myslím si, že vám tento žáner vo všetkých aspektoch sedí?
Áno. Už niekoľko rokov sa venujem hlavne muzikálom. Od malička som rád spieval,tancoval a hral. Vyhovovalo mi,že som to mohol spojiť do jedného celku. A to bol práve muzikál. Tam by ste mali vedieť všetko. Dnes je veľa „pesničkálov“ hlavne českej produkcie. Pesnička za pesničkou a hovorené slovo akosi chýba. Muzikály hrajú speváci a pri všetkej úcte, aj keď je niekto dobrý spevák, potrebuje herecké vzdelanie a skúsenosti.

Momentálne ste v plnom nasadení v Lets Dance. Je to ozajstná drina?
V Lets Dance,sa snažím zlepšovať svoje tanečné možnosti. Som denne na tréningu-niekedy aj dvojfázovo. Je to ozajstná drina. Tancujem s Mirkou Kosorínou, ktorá je veľmi milá, pekná, inteligentná a hlavne trpezlivá tanečná učiteľka. Dúfam, že zo mňa vycepuje aspoň ľahko nadpriemerného tanečníka.

Oslavovali ste v marci tohto roku okrúhle jubileum. Prezradíte našim čitateľom ako dlho vlastníte vodičský preukaz?
Tento rok som oslavoval jubilejných päťdesiat rokov, tak si viete spočítať koľko mám šoférskej praxe, keď vodičský preukaz mám od osemnásteho roku. Áno je to presne 32 rokov.

Vieme, že ste sa ťažko vyrovnávali s tragickou dopravnou nehodou. Ako vás to zmenilo?
Celý život som sa obával vážnej dopravnej nehody. Nevedel som si inak predstaviť nehodu ako  stret dvoch áut a nikdy by mi nenapadlo, že môže byť aj niečo nebezpečnejšie. Najkrehkejšia súčasť celej cestnej premávky je totiž chodec. Ten nie je nijako chránený a ja som si uvedomil dôsledky až vtedy, keď sa to stalo. Iba ten, kto to zažije si dokáže naplno uvedomiť,že pri takej nešťastnej a tragickej udalosti,neexistuje obeť a vinník. Sú to vlastne dve obete. Vinník je totiž poznačený na celý život.

Pamätáte si na svoje prvé auto, ktoré ste si kúpili?
Svoje prvé auto som si kúpil ako tretiak na vysokej škole v autobazáre za 35 000 korún. Bol to taký kastrólikovo modrý Renaut 5. Uprednostnil som radšej staršie zahraničné auto pred novým  “socialistickým“. Chcel som sa odlišovať.

Napriek všetkému, čo sa vám stalo je pre vás šoférovanie relaxom?
Pre mňa vždy bolo a verím, že aj bude šoférovanie relaxom. Aj cestu na moderovanie mnohých akcií mimo Bratislavy si najradšej odšoférujem sám. Cestou tam sa učím texty, pesničky a naspäť už len pasívne oddychujem a relaxujem.

Ako sa vám jazdilo na novom Renaulte Koleos 2,0 dCi s dieselovým pohonom?
Zvonku je Koleos taká džípoidná limuzína. Je to terénne auto s ktorým ale pokojne môžete ísť aj do divadla. Tým, že je to pohon  4 x 4, tak je to užitočné aj v prípade dažďa či snehu. Štvorkolka je skrátka ideálna do každého počasia. Bezkľúčové štartovanie je veľmi príjemná záležitosť. Prvýkrát som sa s takým niečím stretol a je veľmi pohodlné, že štartovaciu kartičku môžete mať pri sebe vo vrecku a ženy v kabelke. Interiér auta je veľmi strohý a pritom prehľadný. Asi by som  Koleos veľmi nevyumelkovával, pretože v tomto segmente SUV je to absolútne v poriadku. Vo vnútri je dostatočne veľký priestor. Oceňujem aj zabudovanú navigáciu na veľkom displeji. Úložného priestoru je dostatok aj pre ženy, ktoré si potrebujú stále niečo odkladať. Autorádio hrá veľmi slušne. Výhľad z auta je dobrý a zaujímavým detailom je spätné zrkadielko, ktorým môžete pozorovať pasažierov sediacich vzadu, hlavne deti na zadných sedadlách. Taký systém rybieho oka, ktorým vidíte naširoko. Vypracovanie sedadiel v koži je športovo elegantné a sedenie pohodlné. Motor je živý a som prekvapený, že je to diesel, mal som pocit, že ide o benzín. Dvojlitrový motor má naozaj ťah. Jazdnými vlastnosťami, interiérom sa vyrovná autám vyšších tried. Čo sa týka prevodovky, ja mám radšej automat, pretože aj v súkromí jazdím na aute s automatom. V 21. storočí by bolo dobré, keby sa vyrábali už len autá s automatickou prevodovkou. Koleos by som odporučil ženám, matkám, ktoré chcú mať veľa priestoru na dieťa,kočík a veci s tým súvisiace. Je určite bezpečnejšie ako väčšina iných menších ženských áut. Taký ženský džíp.  

Renault Koleos 2,0 dCi 4x4
Technické paramere
Výkon (kW/ot.)                                                               127/3750
Maximálna rýchlosť(km/h)                                             191
Zrýchlenie ( 0 – 100 km/h)                                             9,9 s
Objem motora (cm3)                                                     1995
Priemerná spotreba (l /100 km)                                    7,5
Cena testovaného modelu                                            29 490 €

Text: Alena Chorvátová
Foto: autorka

Späť

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode