Do slovenských miest prichádza foodpanda
13.08.2021 20:00
Na jeseň 2021 vstupuje na slovenský trh v segmente ultra rýchleho doručovania spoločnosť Delivery Hero SE („Delivery Hero“). Technologický líder v oblasti quick commerce tak robí pod značkou foodpanda.
Bude bude maximálne komplexná, bude extrémne rýchla a ovládne celé Slovensko - foodpanda chce posunúť segment doručovania na úplne novú úroveň. Jednoduchú a pohodlnú možnosť objednať si cez aplikáciu všetko, čo v danej chvíli zákazník potrebuje, ponúkne foodpanda v Bratislave, Trnave, Žiline, Trenčíne, Nitre, Banskej Bystrici, Martine, Poprade, Prešove a Košiciach. Naprieč celým Slovenskom nastúpi flotila kuriérov, ktorí vďaka prepracovanému systému v priebehu niekoľkých minút doručia objednávku od jedla, nákupu drogérie až po kyticu. Objednať si budú môcť zákazníci čokoľvek, čo ich lokalita a miestni obchodníci ponúkajú a to všetko z pohodlia domova alebo práce. Čas, ktorý vďaka foodpande zákazník ušetrí, môže stráviť s rodinou, priateľmi, pri športe alebo iných aktivitách.
Spojenie ambícií a skúseností vytvára predpoklad na úspešné spustenie služby s celonárodnou pôsobnosťou, najrýchlejším doručením objednávky a pestrou lokálnou ponukou, čo potvrdzuje aj Filip Fingl, CEO foodpanda Slovensko: „Vidíme veľkú príležitosť a výzvu vyhovieť požiadavke trhu. Zákazníci si žiadajú väčšiu rýchlosť, flexibilnosť, kvalitu služby a intenzívnejšie sociálne prepojenie lokálnych možností. Vieme, že máme potenciál na to, aby sme túto požiadavku dokázali splniť všade tam, kde to má zmysel.“ Dodáva, že sa nebojí narušiť zaužívané pravidlá a nastaviť úplne nové: „Nejdeme na trh zisťovať ako segment funguje, to už urobili iní. Vďaka našim skúsenostiam s infraštruktúrou v zahraničí verím, že sa nám podarí poskytovať službu s oveľa širším záberom. Zákazníkom, ktorí budú využívať foodpandu, poskytneme čas, na ktorom im záleží. Nesieme čas na čas. “
To znamená, že foodpanda uspokojí aj tie najnáročnejšie požiadavky trhu a postupne sa rozšíri aj na ďalšie segmenty. Kristína Poláková, Chief Marketing Officer spresňuje: „Okrem jedál z reštaurácií si budú môcť naši zákazníci postupne začať objednávať aj potraviny, drogériu či kvety. Svojou ponukou budeme navyše kopírovať lokálne možnosti a príležitosti, čím posunieme quick commerce na úplne novú – vyššiu úroveň. Na Slovensku jedinečnú a komplexnú. Mobilná penetrácia trhu, rastúci trend online nakupovania Slovákov a tiež ich zvyšujúce sa nároky na kvalitu života potvrdzujú priestor na trhu pre novú značku, ktorá dokáže dať zákazníkom viac než nákup“.
Spoločnosť splní svoje poslanie dodávať čokoľvek pri zachovaní všetkých charakteristík foodpandy – rýchlosť, cenová dostupnosť, variabilita, lokálne partnerstvá, nové príležitosti a kvalita. „Nie sme len klasická donášková služba na rozvoz jedla, ale od začiatku budeme ´everyday essentials provider´, čiže k dispozícii priamo v lokalite zákazníka so všetkým, na čo si spomenie, že mu v danej chvíli chýba, či to už bude jedlo alebo nákup. Nesieme ľuďom čas na čas,“ dodáva Filip Fingl.
Za kľúčové považuje Petr Indra, obchodný riaditeľ foodpanda Slovensko využívanie globálnych odborných znalostí: „Kontinuálne stúpajú nároky na rýchlosť, pohodlie a výber. Sme pripravení poskytnúť úžasný zážitok všetkým Slovákom a spolu s celým ekosystémom doručovania, od kuriérov, reštaurácií, miestnych obchodov až po zákazníkov a posunúť tak kvalitu služby v segmente na najvyššiu úroveň a stať sa lídrom na trhu. Radi by sme boli našim poskytovateľom transparentným a obľúbeným partnerom.“ Dodáva, že Delivery Hero stavia ambície na manažérskych kvalitách svojho najsilnejšieho subjektu v Česku, značky Dáme jídlo.
Prepojenie siete poskytovateľov služieb a tovarov so zákazníkmi otvára dvere ďalším možnostiam zlepšovania ponuky cez aplikáciu foodpanda. Jej využívanie bude zážitkom, zábavou a možnosťou objaviť nové príležitosti. Nadviazať partnerstvo a dostať sa do ponuky aplikácie bude jednoduché a pohodlné aj pre obchodníkov a miestnych dodávateľov. Spoločnosť už teraz intenzívne pracuje na zostavení siete poskytovateľov a školení kuriérov či manažérov. Zapojiť sa môžu prostredníctvom webovej stránky. Aleš Ječmen, Head of Logistics vysvetľuje: „Vďaka logistike prostredníctvom rozsiahlej flotily vlastných kuriérov získajú miestni partneri k dispozícii vyspelú infraštruktúru, ktorá im umožňuje sústrediť sa na svoje hlavné činnosti. Doručenie v priebehu niekoľkých minút je možné aj vďaka prepracovanému dispečerskému algoritmu, ktorý je hlavným know-how Delivery Hero.“
Zvýšenú pozornosť chcú vo foodpande venovať aj priamym reprezentantom značky - samotným kuriérom. „Každú objednávku vybavíme ultra rýchlo, čo predpokladá extrémne dobre zvládnutú logistiku a procesy. Aj pre našich kuriérov pripravujeme niečo navyše, keďže sú pre nás veľmi dôležití. Ich práca nie je ľahká, je veľmi špecifická a radi by sme pre nich urobili viac, aby foodpanda bola pre nich inšpiratívnym a spoľahlivým partnerom,“ dopĺňa Aleš Ječmen.