Dni Pražského Piva sú extra dôvodom na stretnutie

23.09.2016 17:38

Jedinečný sviatok pivovarníkov a priaznivcov zlatistého moku utuží priateľstvá

Podľa prieskumu realizovaného pre značku Staropramen je stretnutie s priateľmi na pive, minimálne raz za mesiac, najčastejším spôsobom ako trávia čas s kamarátmi tri štvrtiny Čechov a inak tomu nie je ani na Slovensku. Práve Dni Pražského Piva, ktoré sa začali v septembri, dávajú ľuďom extra dôvod sa zísť a prežiť príjemné chvíle s lahodným pivným špeciálom v ruke. Pri tejto príležitosti zároveň sládkovia zo smíchovského pivovaru uvarili limitovanú edíciu Extra chmelenej 12°.

Spoločnosť Staropamen aj tento rok organizuje Dni Pražského Piva, ktoré na Slovensku odštartovali v polovici septembra a potrvajú približne mesiac. Pivní znalci si tak prídu na svoje vďaka Extra chmelenej 12°, ktorú pre tento ročník uvaril pivovar podľa špeciálnej receptúry. Špeciál si budú môcť milovníci zlatého moku vychutnať v 250 partnerských podnikoch a reštauráciách po celom Slovensku.

 

Staropramen pripravil na podporu osláv Dní Pražského Piva aj novú marketingovú kampaň s názvom „Extra dôvod sa zísť“. Prostredníctvom nej bude verejnosti pripomínať oslavu zlatistého moku a zároveň pozývať priaznivcov na pivný špeciál. Kľúčovou časťou kampane budú televízne spoty. Ľudia sa s ňou stretnú aj online a započujú ju v rádiách. Samozrejme veľká časť kampane sa odohrá priamo na mieste predaja, teda v podnikoch a reštauráciách, kde je pre konzumentov pripravená aktivácia spojená s Dňami Pražského Piva a pivom vo všeobecnosti. 

 

„S priateľmi chodíme pravidelne a radi „na jedno“, ale teraz máme o dôvod naviac sa stretnúť. Našim cieľom je ľuďom pripomenúť náš národný nápoj, na ktorý môžeme byť právom hrdí, a navnadiť ich, aby sa s priateľmi vydali do podnikov a reštaurácií, kde si môžu vychutnať Extra chmelenú 12° z dielne našich sládkov. Dôležitosť, ktorú oslavám Dní Pražského Piva prikladáme, dokazuje aj špeciálne vytvorený televízny spot na podporu tohto sviatku,“ hovorí Petra Chovancová, Senior Brand Manager značky Staropramen.

 

Na realizácii kampane sa podieľali agentúry: Young and Rubicam, MediaCom, SKPR Strategies, Ray production.

 

 

Späť

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode