Asistenčné služby po novom pod hlavičkou Allianz Assistance

 

  • Od 19. decembra 2012  bude asistenčná služba Mondial Assistance poskytovať svoje služby klientom Allianz - Slovenskej poisťovne pod novou obchodnou značkou Allianz Assistance
  • V roku 2012 vybavila približne 25-tisíc telefonátov klientov Allianz - Slovenskej poisťovne a zaoberala sa viac ako 10-tisíc prípadmi klientov v núdzi
  • Súčasťou asistenčných služieb boli aj 4 letecké repatriácie či 295 opráv vozidla priamo na mieste poruchy

 

V snahe zjednotiť poskytované služby pod jednu značku Allianz bude od 19. decembra 2012 asistenčná služba Mondial Assistance poskytovať svoje služby klientom Allianz - Slovenskej poisťovne pod novou obchodnou značkou Allianz Assistance.

Pod značkou Allianz Assistance bude spoločnosť aj naďalej ponúkať asistenčné produkty v rovnako širokom rozsahu. Telefónne a faxové čísla zostávajú pre klientov rovnaké a zákaznícky servis bude aj naďalej poskytovaný zo sídla spoločnosti v Prahe, ktorého súčasťou je aj platforma so slovenskými operátormi.

 

Svetové asistenčné služby

Mondial Assistance je asistenčná spoločnosť, ktorá je jedným z popredných svetových odborníkov zameraných na pomoc cestujúcim v núdzi. Služby technickej, zdravotníckej, právnej asistencie a služby home assistance sú poskytované buď priamo, alebo prostredníctvom zmluvných partnerov.

Klienti Allianz - Slovenskej poisťovne môžu služby asistenčnej spoločnosti využívať pri nasledovných druhoch poistenia:

  • cestovné poistenie
  • povinné zmluvné poistenie
  • havarijné poistenie

 

Pomov v núdzi pre viac ako 10-tisíc klientov

Allianz Assistance je súčasťou celosvetovej spoločnosti Mondial Assistance, ktorá pôsobí na českom a slovenskom trhu od roku 1997. Za 15 rokov svojej existencie otvorila v Českej a Slovenskej republike vyše 400 000 asistenčných zásahov a obslúžila viac ako 2 milióny hovorov klientov.

V roku 2012 vybavila približne 25-tisíc telefonátov klientov Allianz - Slovenskej poisťovne a zaoberala sa viac ako 10-tisíc prípadmi klientov v núdzi. Z tohto počtu bolo približne 6-tísic zásahov technickej asistencie a 4-tisíc zásahov medicínskej asistencie. Pri technickej asistencii bola najčastejšou príčinou zásahu porucha (3357 zásahov) a pri medicínskej asistencii ochorenie (3059 zásahov). Súčasťou asistenčných služieb boli aj 4 letecké repatriácie či 295 opráv vozidla priamo na mieste poruchy.

Klienti Allianz - Slovenskej poisťovne môžu využiť:

  • záruky asistenčnej služby pre vozidlá opakovane, ak nastanú v jednom poistnom období rôzne škody
  • možnosť spočítať limity na poskytované služby dohromady, ak majú od Allianz - SP aj PZP aj havarijné poistenie
  • využívať asistenčné služby nielen v prípade nehody, ale aj poruchy