Nové kombi LEON ST posilní predaj značky SEAT

12.09.2012 16:47

 

Debut novej verzie Leonu zvýši prítomnosť značky SEAT v segmente kombi a na fleetovovom trhu

Predaj modelu Leon sa v tomto roku zvýšil o 40%, na viac ako 60 000 vozidiel

Celosvetový predaj značky SEAT vzrástol v auguste o 11,4%

 

 Značka SEAT predstavila na tohtoročnom autosalóne vo Frankfurte svojho zástupcu v kompaktnej triede vo verzii kombi. Leon ST je strategickým modelom v rozširovaní modelovej rady Leon, ktorého cieľom je zvýšiť predaj značky SEAT na fleetovom trhu a v segmente rodinných vozidiel. V západnej Európe reprezentuje podsegment nového Leonu ST približne 500 000 vozdiel za rok a tvorí tak kľúčovú časť trhu v krajinách ako je Nemecko, Veľká Británia, Taliansko, Rakúsko a Švajčiarsko. V rámci tejto kategórie ide priemerne 60% predaja na konto firemných flotíl, ale napríklad v Nemecku to je až 74%.

Nový Leon ST za začne predávať v novembri v Nemecku, Španielsku, Rakúsku, Švajčiarsku, Holandsku a Portugalsku. Ďalšie trhy budú nasledovať neskôr. S touto novinkou sa rozšíri portfólio modelu Leon, ktoré už zahŕňa päťdverovú a trojdverovú verziu.

 

Počas predstavenia vozidla president spoločnosti SEAT Jűrgen Stackmann prehlásil, že  “nový Leon ST otvorí značke SEAT nové možnosti pre získanie najnáročnejších súkromných zákazníkov a nových klientov na veľmi dôležitom fleetovom trhu.” Stackmann tiež dodal: “Náš predaj sa vyvíja skvele –rastieme i napriek opačnému trendu v automobilovom priemysle. Vytvoríme z Leonu druhý silný pilier trvalo udržateľnej budúcnosti značky SEAT”.

 

Stackmann počas svojho prvého vystúpenia v roli šéfa španielskej značky na medzinárodnom autosalóne prehlásil: “Som naozaj pyšný, že môžem byť prezidentom spoločnosti SEAT. Som nadšený vynikajúcou kvalitou našich produktov, vynikajúcou úrovňou konštrukcie a dizajnu a veľkým pracovným nasadením mojich kolegov a našich zamestnancov.”

 

SEAT vzrástol o 11,4% vďaka Leonu

Nový Leon hrá kľúčovú úlohu v úspešnom napredovaní značky SEAT a spolu s modelom Ibiza sa stal druhým pilierom značky. SEAT od začiatku roka dodal zákazníkom na celom svete viac ako 60 000 nových vozidiel Leon, čo predstavuje medziročný nárast predaja tejto modelovej rady o 40% v porovnaní s rovnakým obdobím roku 2012. 

 

 

 

Úspech Leonu podporil pozitívny vývoj predaja značky SEAT v roku 2013. Od januára do augusta dodala značka SEAT svojim zákazníkom na celom svete 234 200 vozidiel, o 11,4% viac ako v rovnakom období predchádzajúceho roku. Napriek všeobecnému poklesu predaja v Európe sa SEAT tomuto trendu vzoprel a patrí medzi najrýchlejšie rastúce značky. 

 

Nový Leon slávi úspechy rovnako v nezávislých hodnoteniach, kde zvíťazil v 35 z 55 porovnávacích testov uskutočnených najprestížnejšími médiami na hlavných trhoch, čo predstavuje takmer 2/3 všetkých testov.

 

 

Späť

 

 

 

 

 

 

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode