Klienti autobazárov častejšie požadujú nadštandardnú zimnú výbavu

26.10.2014 08:15

Za prvých deväť mesiacov tohto roka bolo predaných o 32 % viac vozidiel s vyhrievanými sedadlami

Podľa štatistík AAA AUTO sa častejšie v ponuke vozidiel objavujú automobily, ktoré majú vo výbave vyhrievaný volant, vyhrievané sedadlá, vyhrievané predné sklo alebo prídavné kúrenie. Okrem vozidiel s nadštandardným vybavením interiéru bolo za prvých deväť mesiacov tohto roka predaných o 31 % viac vozidiel s pohonom všetkých štyroch kolies v porovnaní za rovnaké obdobie roku 2013. Hlavnou výhodou týchto vozidiel je lepšia trakcia pri horších poveternostných podmienkach, čo vodiči ocenia najmä počas nadchádzajúcej zimnej sezóny.

 

Súčasné štatistiky AAA AUTO poukazujú, že slovenskí vodiči sú lepšie pripravení na blížiacu sa zimu, ako tomu bolo v predchádzajúcich rokoch. V porovnaní s rokom 2013 sa za prvých deväť mesiacov tohto roka predalo podstatne viac vozidiel s vyhrievanými sedadlami, vyhrievaným predným sklom alebo s prídavným kúrením.

„Vodiči častejšie požadujú prvotriedne vybavenie, ktoré im zaručí pohodlnejšiu jazdu pri akýchkoľvek podmienkach. Nie je žiadnym prekvapením, že klimatizácia alebo elektrické ovládanie okien môžete nájsť pri väčšine ponúkaných áut, a tak klienti vyhľadávajú vozidlá s ďalšou nadštandardnou výbavou spríjemňujúcou ich každodennú jazdu,“ hovorí Karolína Topolová, generálna riaditeľka skupiny AAA AUTO. „Možno očakávať, že tento záujem bude aj ďalej narastať s príchodom zimy. Vodiči ocenia najmä vyhrievané sedadlá pri jazde v ranných hodinách alebo vyhrievané predné sklo zabezpečujúce jasný výhľad krátko po naštartovaní.“

 

Počas prvých deväť mesiacov tohto roka sa v porovnaní s predchádzajúcim rokom predalo o 32 % viac vozidiel s vyhrievanými sedadlami a o 45 % viac automobilov s vyhrievaným predným sklom. Vodiči častejšie berú do úvahy ovládateľnosť vozidla, pričom ku koncu septembra je evidovaných o 31 % viac predaných áut s pohonom všetkých štyroch kolies. Skupina AAA AUTO sa tak rozhodla podporiť bezpečnosť cestnej premávky špeciálnou kampaňou, v rámci ktorej každý zákazník dostane k zakúpenému autu sadu zimných pneumatík. „Dobré zimné obutie je kľúčovým prvkom, ktorý má veľký význam pre bezpečnú jazdu počas zimy. To je dôvodom, prečo sme sa rozhodli túto kampaň zaviesť už v predchádzajúcich rokoch. Rovnako našim zákazníkom dávame zdarma sadu zimných pneumatík aj tento rok,“ dodáva Karolína Topolová.

 

 

 

Späť

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode