Chevrolet oslovuje novú generáciu záujemcov

04.02.2012 12:10

Chevrolet predstavil na 2012 North American International Auto Show dve štúdie kupé zamerané na inšpiráciu novej generácie zákazníkov, ktorí majú možnosť sprostredkovať svoje myšlienky a stať sa spolutvorcami vozidla. „Chevrolet vždy sprístupňoval ambície všetkých generácií,“ povedal prezident General Motors North America Mark Reuss. „Tieto dve štúdie interpretujú víziu pre budúcu generáciu.  Skúmame najnovšie názory našich zákazníkov, počúvame ich odporúčania a zaoberáme sa nimi novými spôsobmi.“
Podľa údajov U.S. Census sa približne 80 miliónov amerických zákazníkov blíži vekom k tridsiatke. Predstavujú tak 40 percent dnešných potenciálnych automobilových zákazníkov s nákupnou silou 1 trilión USD (781 biliónov €). V ostatných rokoch sa Chevrolet rozprával so zákazníkmi v celých USA. Vychádzajúc z výsledkov, štúdie Chevrolet objavujú styling a funkcionalitu tejto skupiny zákazníkov, ktoré očakávajú v automobiloch.

Code 130R, prvá štúdia Chevrolet, je štvorsedadlové kupé s jednoduchým, vzpriameným profilom. Jej farbou je celkom nový odtieň metalickej červenej s anodizovanými zlatými kolesami. Code 130R využíva prvky „výkonového“ stylingu inšpirovaného minulosťou a pohon zadných kolies. Agresívnou čelnou časťou, pre Chevrolet typickými oblúkmi blatníkov, hladkými bokmi a Chevroletovým emblémom so šachovnicovitými zástavami sa odvoláva na dedičstvo výkonných Chevroletov. Konštruktéri Code 130R sa rozhodli pre turbomotor vyladený pre spoluprácu s technológiou eAssist. Vypínaním motora pri zastavení, získavaním energie pri brzdení a podporou krútiaceho momentu pri akcelerácii, pozdvihuje táto štúdia automobilovú elektrifikáciu na novú úroveň a zosúlaďuje výkonnosť turbomotora s hospodárnou spotrebou.  

Tru 140S, druhá štúdia Chevroletu, je „prístupne exotické“ štvorsedadlové športové kupé s pohonom predných kolies. Trojdverový hatchback bol navrhnutý ako atraktívny, ale ešte dostupný športový automobil. Predstavuje sa v celkom novom matnom odtieni s chrómovanými športovými kolesami Chevrolet a emblémom so šachovnicovými vlajkami. Tru 140 je navrhnutý tak, aby vyzeral sebaisto, exoticky, draho a rýchlo. Je postavený na rovnakej platforme ako Chevrolet Cruze a prelomový elektrický Chevrolet Volt s predĺženým dojazdom. Konštruktéri Tru 140S chcú predviesť technológie typické pre drahšie autá, vrátane priameho vstrekovania paliva stop-štart technológie, vyváženého vnútorného spaľovania a elektrifikácie, ktoré vytvárajú vysokú hodnotu a zlepšenú spotrebu paliva.

Štúdie rešpektujú hodnoty, ktoré deklarovali mladší zákazníci, ako napr.:
• Funkčnosť na úrovni sedanov vo forme výkonného kupé pre štyri osoby
• Interiérová konektivita a pohodlie vrátane inovatívnych úložných priestorov, WiFi, integrácie smart phonu so systémom Chevrolet MyLink a head-up displejom.
• Spotreba 40 MPG (5,9 l/100 km) s motorom 1,4 Turbo ecotec s výkonom približne 150 k
• Výrobná cena v dolnej oblasti 20 000 USD
 

Späť

Kontakt

Alena Chorvátová

+421905 992 998

© Alena Chorvátová 2011 Všetky práva vyhradené.

Webnode